Cieľom propagačného videa je predstaviť nové zariadenie, ktoré uvádzajú na trh.
Apple zožal kritiku za reklamu na nový iPad. Divákom sa nepáči, že na účely reklamy zničili zariadenia za tisícky eur. O negatívnych ohlasoch na marketing americkej spoločnosti informoval portál kotaku.com.
V minútovej reklame hydraulický lis ničí všetko, čo sa pod ním nachádza. Okrem maliarskych farieb zdemoluje aj klavír, počítač, televízor či iné drahé zariadenia. Výnimkou nie je ani postavička z Angry Birds. Keď lis všetko zničí, zjaví sa pod ním iPad novej generácie. Reklama má pravdepodobne symbolizovať komplexnosť nového zariadenia.
Ako informuje portál kotaku.com, Apple inšpiráciu pravdepodobne čerpal z Tiktoku. Práve na tejto sociálnej sieti sú momentálne virálne videá, na ktorých lis ničí rôzne predmety a zariadenia. Sledovatelia takýto obsah považujú za uspokojujúci a relaxačný.
Pod youtubovým videom vypli komentáre
Ako upozorňuje kotaku.com, fanúšikom firmy sa nepáči, že firma, ktorá má taký obrovský kapitál ako Apple, ničí na účel reklamy drahé veci. V reakcii na negatívne ohlasy dokonca spoločnosť vypla možnosť komentovania videa na Youtube.