Model Gladiator automobilka z európskeho trhu oficiálne stiahne ku koncu roka.
Gladiator predstavili v roku 2018, do Európy sa však dostal len pred niekoľkými rokmi. Dnes sa dozvedáme, že po približne dvojročnom pôsobení americký pick-up na starom kontinente skončí. Aj Jeep prechádza na elektrický pohon, obzvlášť jeho európska divízia, a vzhľadom na to, že Gladiator neexistuje v žiadnej elektrifikovanej verzii, automobilka ho z európskeho trhu oficiálne stiahne koncom tohto roka.
Pri tejto príležitosti si americký výrobca pripravil špeciálnu finálnu edíciu FarOut, ktorou chce uzavrieť túto kapitolu. Novinka vychádza z vyhotovenia Overland, ako základný stavebný kameň tak poslúži luxusnejšia verzia. Poznávacím znakom špecialitky sú matné čierne disky, čierne označenia aj nálepky či čierne nášľapne prahy z dielne Mopar. Vecou štandardnej výbavy sú full-LED svetlá či odnímateľné strešné panely. V interiéri si Jeep Gladiator FarOut posádku rozmaznáva kompletné kožené čalúnenie firmou McKinley a audiosústava Alpine.
Vzhľadom na to, že v Európe je k dispozícii výhradne jedna motorizácia, nie je prekvapením, že aj pod prednou kapotou verzie FarOut sa nachádza práve naftový vidlicový šesťvalec. Trojlitrový turbodiesel ponúka výkon 194 kW/264 koní a krútiaci moment 600 Nm. Pri bežnej jazde by mal v kombinovanom cykle zaručiť spotrebu 9,7 l nafty na 100 km. Papierový údaj o akcelerácii hovorí o schopnosti zrýchliť z 0 na 100 km/h za 9 sekúnd, maximálna rýchlosť je pritom 177 km/h.
Cenové relácie verzie FarOut sa začínajú na európskom trhu na sume okolo 77-tisíc €.