Najväčšie zmeny sú pod kapotou, najmä pri vrcholových motorických verziách.
Piata generácia vlajkovej lode značky Range Rover debutovala v roku 2021. Na nasledujúci modelový rok 2024 prišiel však čas na rad vylepšení z vizuálnej aj technickej stránky. Zaujímavosťou je najmä príchod služby SV Bespoke, v rámci ktorej si zákazník pri vrcholných výbavových stupňoch SV a Autobiography vie v siedmich krokoch nakonfigurovať svoj Range Rover do najmenšieho detailu podľa svojich predstáv.
Vyberať totiž môže až z 230 odtieňov karosérie, 391 kombinácií farieb a materiálov v interiéri či rôznych kovových vyhotovení nápisov na karosérii. Do ponuky sa tak zaradili nové odtiene i farebné varianty označení modelov, ktoré môžu byť pokojne aj v zlatej podobe. Nový modelový rok následne zahŕňa vylepšené multimediálne prostredie Pivi Pro s 13,1" obrazovkou, pribudla aj technológia Dynamic Response Pro. Tú sme spoznali v modeli Range Rover Sport, kde plní funkciu sofistikovanej regulácie náklonov karosérie.
Pod kapotou vylepšili najmä vrcholné motorické verzie. Doterajšie plug-in hybridné varianty P440e a P510e, ktoré kombinujú 3-litrový benzínový šesťvalec a elektromotor, si medzičasom prilepšili. Práve elektrický motor má totiž po novom až 160 kW/218 koní, čím celkový systémový výkon vzrástol na úroveň 338 kW/460 koní (po novom teda verzia P460e), respektíve na 404 kW/550 koní (verzia P550e).
Úplným vrcholom v ponuke je nová osemvalcová verzia, ktorá sa zaradí nad doterajšiu najvýkonnejšiu verziu P530. Ide o 4,4-litrový benzínový osemvalec, ktorý aj vďaka mild-hybridnej technológii disponuje výkonom až 452 kW/615 koní a 750 Nm. V zmysle zaužívaného označovania by malo ísť teda o variant P615, v tomto prípade však Range Rover uvádza, že ide skrátka len o vyhotovenie SV (nie SVR). Rýchlostné parametre ani cenové relácie nám však zatiaľ automobilka nepriblížila.