Čím väčšia zľava, tým väčšie lákadlo? Podľa zakladateľa portálu Zľavadňa Zdenka Hoscheka sa už Slováci nenaháňajú slepo za zľavami, ale skôr premýšľajú nad tým, ako si čo najvýhodnejšie dopriať to, po čom túžia.
Zdenko Hoschek je zakladateľom portálu Zľavadňa, ktorý predáva zlacnené vouchery na množstvo pobytov a služieb. Správanie ľudí, ktorí vyhľadávajú zľavy, sa podľa neho v posledných rokoch zmenilo a dnes aj vďaka vplyvom inflácie viac rozmýšľajú nad tým, kde minú svoje peniaze.
Portál najskôr ponúkal obrovské zľavy, dnes sa však snaží prinášať ponuky, ktoré sú udržateľné. „Dokonca keď je niečo zaujímavé, tak veľmi slušný predaj máme aj pri plnej sume,“ vysvetľuje v rozhovore.
V Refresheri pravidelne robíme rozhovory s inšpiratívnymi ľuďmi, ktorí svoje podnikateľské nápady dokázali pretaviť v prosperujúce spoločnosti. Ak ťa zaujíma svet biznisu a chceš nás v tom podporiť, staň sa členom klubu REFRESHER+ a získaj neobmedzený prístup k prémiovému obsahu nášho portálu.
Sme krajinou, kde ľudia milujú nakupovanie v zľavách? Myslím, že áno, ale zľavy sú obľúbené celosvetovo. Majú ich radi ľudia, ktorí majú nižšie príjmy, no rovnako aj ľudia s vysokými príjmami si radi kúpia niečo v zľave. Podľa mňa je rozumné vedieť si zaobstarať to, čo potrebujeme, výhodnejšie.
Aká veľká musí byť zľava z ceny produktu alebo služby, aby prilákala zákazníkov?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Aké zľavy sú pre zákazníkov najlákavejšie.
- Ako portál predchádza umelému navyšovaniu cien.
- Aká bola najbizarnejšia služba, ktorú portál ponúkal.
- Či majú stálych klientov, ktorí nakupujú takmer všetko so zľavami.
- Ktorú prevádzku portál vyradil pre zlé hodnotenia.