Mansory plánuje vyrobiť len 8 exemplárov, každý z nich však bude unikátny a ušitý na mieru zákazníka, preto nepoznáme ani samotné cenové relácie.
Len nedávno nám Mansory predstavilo jeden zo svojich historicky najbrutálnejších výtvorov a už pripravilo ďalší. Opäť ide o vlastný model, teda nielen o doplnky a úpravy techniky, ale o kompletnú prestavbu, ktorá sa volá Gronos Coupe EVO C. Jej základom je Mercedes-AMG G 63, so sériovým vyhotovením však úprava nemá veľa spoločného. Oba konce vozidla síce ostali viac-menej zachované, kabína však prešla rozsiahlymi zmenami.
Mansory najprv odstránilo všetky štyri dvere, stredný B-stĺpik posunuli viac dozadu, takže predné dvere sú dlhšie, otvárajú sa proti smeru jazdy (úchyty zrkadlovo prehodili) a zároveň umožňujú nastupovanie na zadné sedadlá. Druhý pár dverí totiž úplne zmizol, nahradilo ho na mieru vyrobené zadné bočné okno a aj spomínané dlhšie predné dvere. Ikonické G-čko napokon dostalo kompletný karbónový bodykit, na prianie zákazníkov je navyše možné vozidlo osadiť pancierovou ochranou.

Celá prestavba si vyžiadala niekoľko mesiacov príprav, keďže podmienkou bolo zachovanie všetkých bezpečnostných prvkov. Auto stojí na 24" diskoch FD.15, ktoré obúvajú pneumatiky s rozmermi 295/30 R24. Povrch karosérie tvoria odhalené karbónové časti, ktoré pokrýva len priehľadný lak, zatiaľ čo zvyšok panelov je lakovaný špecifickým perleťovým lakom v odtieni Fludium Chrome Atmosphere.
Interiér kompletne prečalúnili do snehobieleho odtieňa, ktorému sekundujú čierne dekóry so špecifickým diamantovým vzorom a zlaté detaily. Predné sedadlá sú vybavené sklápacím mechanizmom, ktorý značne uľahčuje nastupovanie dozadu a nemá za následok stratu pohodlia. Logá Mansory sa nachádzajú na viacerých častiach interiéru, pribudli čierne hliníkové pedále či ručne vyrobený veniec volantu.
Mansory plánuje vyrobiť len 8 exemplárov, každý z nich však bude unikátny a ušitý na mieru zákazníka, preto nepoznáme ani cenové relácie. Rozsiahle zmeny nastali aj v motorovom priestore, kde sa nachádza známy agregát 4.0 V8 biturbo. Z pôvodných 585 koní sa výkon po úpravách vyšplhal až na úroveň 662 kW/900 koní a 1 200 Nm. Vďaka týmto parametrom vie toto mimoriadne exkluzívne G-čko vystreliť na stovku len za 3,3 sekundy a uháňať rýchlosťou 250 km/h.