Hybridná sústava plní primárne funkciu zvýšenia výkonu, o vyslovene zelenší pohon výrobcovi nejde.
Chevrolet oslavuje 70 rokov od vydania modelu Corvette. Jej aktuálnu, v poradí už 8. generáciu verejnosť prijala so zmiešanými pocitmi, keďže po dlhých rokoch došlo k zmene koncepcie – motor presunuli spopod prednej kapoty do stredu vozidla, teda za kokpit. Teraz predstavujú hybridnú verziu s pohonom oboch náprav (eAWD).
Vyhotovenie E-Ray je tak nielen prvý elektrifikovaný, ale zároveň aj prvý model Corvette s pohonom oboch náprav. Hybridná sústava však plní primárne funkciu zvýšenia výkonu, než by sa snažila dosiahnuť zelenší pohon. Hlavným motorom je totiž stále benzínový osemvalec – motor 6,2 V8 LT2 Small Block má výkon 369 kW/502 koní a 637 Nm, pričom cez 8-stupňový automat DCT posiela silu výhradne na zadné kolesá. Novinka však pridáva elektromotor na prednej náprave, ktorý má ďalších 120 kW/163 koní a 165 Nm. Výkon celej sústavy je tak na úrovni až 481 kW/654 koní.
Kombinácia dvoch jednotiek robí z verzie E-Ray tú najrýchlejšiu Corvette všetkých čias. Automobilka totiž tvrdí, že z 0 na 60 míľ za hodinu (96 km/h) dokáže vyšprintovať len za 2,5 sekundy, tradičný šprint na ¼ míle zvládne v čase 10,5 s. Hybridný variant pritom váži 1 730 kilogramov, čo je o takmer 200 kilogramov viac. Môže za to práve elektrická sústava, ktorú, okrem iného, tvorí 1,9 kWh akumulátor.
Jeho kapacita naznačuje, že na čisto elektrický pohon (režim Stealth s výhradne predným pohonom) zvládne Corvette E-Ray absolvovať len niekoľko kilometrov, presný údaj však automobilka zatiaľ neuvádza. Vzhľadom na to, že nejde o plug-in hybrid, energiu systém získava len prostredníctvom rekuperácie.
Hybridná Corvette sa z vizuálnej stránky od konvenčného vyhotovenia líši úplne novým predným nárazníkom, pozmeneným tvarom bočných otvorov na prívod vzduchu k motoru a inak riešený je aj zadný nárazník s difúzorom. E-Ray má štandardne vpredu 20, respektíve vzadu 21" disky obuté do pneumatík Michelin Pilot Sport, karbón-keramické brzdy či podvozok Magnetic Ride Control. V USA bude stáť základná verzia 104 295 dolárov, verzia bez strechy sa začína na 111 295 dolároch.