Naďalej platí, že o pohon sa stará 4-litrový benzínový osemvalec s dvoma turbami.
RS6 Avant je ikona medzi vozidlami kombi a súčasná generácia je po boku esteticky ešte atraktívnejšie orientovaného RS7 Sportback vyvrcholením jej slávnej histórie. Od uvedenia na trh už prešiel nejaký čas a bolo len otázkou času, kedy Audi vyrukuje s ešte vylepšenými variantmi s tradičným dodatkom performance. Ich spoločným znakom je vyšší výkon a nižšia hmotnosť.
Na pohľad je poznávacím znakom iba súprava nových diskov. Štandardne je to 21" obutie, za príplatok to sú nové 22" disky s bronzovým nádychom. Sú optimalizované na lepšie chladenie bŕzd a zároveň sú aj o 5 kilogramov ľahšie. Majú na sebe pneumatiky Continental Sport Contact 7. Interiér môže kombinovať čiernu kožu Valcona s červeným alebo modrým prešívaním. V danom odtieni sú aj samotné pásy a zvyšné detaily kokpitu. Drobnou vizuálnou zmenou prešla aj grafika budíkov.
O pohon sa stará 4-litrový benzínový osemvalec s dvoma turbami. Na rozdiel od doterajších verzií vo vyhotovení performance má RS6 aj RS7 o 30 koní a 50 Nm viac – 463 kW/630 koní a 850 Nm. Oba modely tak zvládnu akceleráciu z 0 na 100 km/h len za 3,4 sekundy (-0,2 s) a dokážu štandardne uháňať rýchlosťou až 280 km/h. V prípade voliteľného balíka RS Dynamic Package Plus však obmedzovač zasiahne až na úrovni 305 km/h.
V „základnej“ výbave je nielen systém riadenia zadnej nápravy, ale aj športový zadný diferenciál. V príplatkovej ponuke sú aj karbónovo-keramické brzdy, ktoré znižujú hmotnosť o 34 kilogramov. Zredukované tlmiace materiály uberajú z hmotnosti ďalších 8 kg. Celkovo teda váži 2 065 kg (RS7 Sporback) a 2 090 km (RS6 Avant). Audi verzie performance v počte vyrobených kusov neobmedzuje.