Pohon tvorí benzínový štvorvalec a dva elektromotory.
Len minulý mesiac Opel oprášil svoje známe označenie GSe a v uplynulých hodinách už spoznávame aj v poradí druhý počin s ikonickou skratkou. Aj pri novom vyhotovení Grandland GSe sa za trojicou písmen nenachádza spojenie Grand Sport Einspritzung, ale Grand Sport electric. Obľúbené SUV totiž vo svojej vrcholnej verzii stavilo na plug-in hybridný pohon, ktorý ide ruka v ruke s emisnými normami a súčasne dokáže zaručiť lepšiu dynamiku v priamke.
Základným stavebným kameňom novej verzie GSe je 1,6-litrový benzínový štvorvalec s výkonom 132 kW/180 koní. Tým sa to však nekončí, lebo ďalšiu silu dodáva až dvojica elektromotorov, jeden 81 kW na prednej, druhý 83 kW na zadnej náprave. Celkový výkon sústavy je tak 221 kW/300 koní, vďaka čomu dokáže relatívne veľký Grandland akcelerovať z 0 na 100 km/h len za 6,1 sekundy a upaľovať rýchlosťou 235 km/h.
To, koľko zvládne novinka absolvovať na čisto elektrický pohon, automobilka nezverejňuje, dá sa však predpokladať, že to bude papierovo na úrovni okolo 59 kilometrov – toľko udáva Opel pri obdobne výkonnej verzii Hybrid4. Na prvých 100 kilometrov sa tak v zmysle metodiky WLTP dá za ideálnych podmienok jazdiť so spotrebou len okolo 1,3 l/100 km, teda za predpokladu, že akumulátor je plne nabitý. Ten by mal mať kapacitu 13,2 kWh.
Grandland GSe napokon získava športovejšie orientovaný podvozok – použité boli tlmiče Koni s automatickou reguláciou tuhosti, tuhšie sú aj pružiny. Zlepšené majú byť aj reakcie na vodičove povely, či už na volante alebo na pedáloch. Po vizuálnej stránke variant GSe získava špecifické až 19" disky kolies, dvojfarebné lakovanie karosérie a decentne upravené nárazníky. V kokpite je početnejšie zastúpená Alcantara, no a ako je už zvykom v prípade značky Opel, chýbať nemôžu ani ergonomické sedadlá s certifikátom AGR. Cenu novinky značka zatiaľ neuvádza.