Hierarchicky sa Carrera T radí medzi najzákladnejšie verzie Carrera a Carrera S.
Ikonický model 911 je v aktuálnej generácii 992 dostupný už v takmer všetkých verziách, jedným z posledných dielikov, ktorý doteraz v skladačke modelového portfólia chýbal, nesie označenie 911 Carrera T.
Písmeno T už tradične odkazuje na pojem Touring, ktorý v prípade Porsche odjakživa symbolizuje puristicky orientované počiny. Na rozdiel od dávnejšie predstaveného variantu 911 GT3 Touring, v tomto prípade novinka reprezentuje civilnejšie vyhotovenie, ktoré má byť cenovo dostupnejšie, no súčasne má zaručiť šoférsky zážitok.
Hierarchicky sa Carrera T radí medi najzákladnejšie verzie Carrera a Carrera S. O pohon sa tak stará dvakrát preplňovaný 3-litrový plochý šesťvalec s výkonom 283 kW/385 koní a krútiacim momentom 450 Nm.
O prenos sily výhradne na zadnú nápravu s mechanickým samosvorným diferenciálom sa stará manuálna 7-stupňová (!) prevodovka, k dispozícii je však aj 8-stupňové PDK. Porsche uvádza, že z 0 na 100 km/h dokáže Carrera T akcelerovať za 4,5 sekundy a uháňať rýchlosťou 291 km/h.
911 Carrera T však nemá byť primárne o strhujúcej dynamike na okruhu, ale o pôžitku z jazdy na bežných cestách. Zaručiť to má nielen osvedčená motorická technika, ale aj špeciálne nakalibrovaný, o 10 milimetrov znížený športový podvozok v rámci paketu Sport Chrono, znížená hmotnosť až na úroveň 1 470 kilogramov či menej tlmiaceho materiálu a tenšie sklá, čím je docielený autentickejší zvuk. Z kokpitu sa súčasne vytratili zadné sedadlá, tie predné reprezentujú športové škrupiny, ktoré môžu byť nahradené za Sport Seats Plus.
Štandardom je športový výfukový systém, 20" disky vpredu, respektíve 21" vzadu a odtieň Dark Grey, v ktorom sú lakované interiérové či exteriérové detaily. Cena na nemeckom trhu štartuje na sume od necelých 124-tisíc €, predaj bude spustený začiatkom budúceho roka.