Paket Touring je bez príplatku, a to ako s manuálom, tak i prevodovkou PDK.
Porsche nám začiatkom roka ukázalo novú 911-ku vo verzii GT3, teda jedno z najúchvatnejších rýdzo športových vozidiel súčasnosti. V zmysle minulej generácie nám najnovšie nemecký výrobca servíruje jeho civilnejší derivát s dodatkom Touring. Ide de facto o voliteľný paket (bez príplatku), ktorý z ostrej GT3-ky robí počin určený viac na cesty než okruhy, technika sa však nemení.
911 GT3 Touring teda vychádza z „klasickej“ GT3-ky, no už i na pohľad je civilnejšie. Porsche nielenže zvolilo menej výstredné lakovanie, ale hlavne zadnú časť uhladilo – obrovské pevné krídlo totiž v tomto prípade zmizlo a nahradil ho výsuvný spojler. To si vyžiadalo decentné retuše krytu motora (pribudla plaketa Touring), inak je však naďalej známy bodykit bez zmeny.
V interiéri sú zmeny prakticky len vo farebných konfiguráciách, v ponuke sú naďalej aj škrupinové sedadlá, karbón-keramické brzdy či možnosť dvíhať prednú nápravu. Srdcom a podstatou GT3-ky je atmosférický agregát typu boxer, ktorý naďalej disponuje výkonom 375 kW/510 koní a 469 Nm.
Šesťvalec je možné spárovať buď so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, na rozdiel od predchodcu, teraz však paket Touring ponúka aj možnosť sedemstupňovej automatickej prevodovky PDK. Aj v tomto prípade platí, že cena sa bez ohľadu na typ prevodovky nemení. Vzhľadom na to, že ani za paket Touring sa nepripláca, základná cena je naďalej na úrovni od 152-tisíc eur, ako pre 911 GT3, tak aj pre 911 GT3 Touring.