Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 28. 9. 2022 meniny má Václav

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Tech - Autá

Najočakávanejšie Porsche súčasností má atmosférický šesťvalec, 510 koní a úchvatný čas na Nürburgringu

Nové 911 GT3 kladie dôraz na okruhové prednosti viac ako kedykoľvek predtým.

Martin Mičuda
17. február 2021, 11:12 Čas čítania: 1:40
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najočakávanejšie Porsche súčasností má atmosférický šesťvalec, 510 koní a úchvatný čas na Nürburgringu
Zdroj: porsche.com
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
17. február 2021, 11:12
Čas čítania: 1:40

Najočakávanejšie Porsche súčasností má atmosférický šesťvalec, 510 koní a úchvatný čas na Nürburgringu

Nové 911 GT3 kladie dôraz na okruhové prednosti viac ako kedykoľvek predtým.

Martin Mičuda
17. február 2021, 11:12
Čas čítania: 1:40
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Najočakávanejšie Porsche súčasností má atmosférický šesťvalec, 510 koní a úchvatný čas na Nürburgringu
Zdroj: porsche.com
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.

Aktuálna generácia Porsche 911 s označením 992 je na trhu už takmer vo všetkých známych vyhotoveniach. Výnimkou bol okruhový variant s dodatkom GT3, ktorý nám nemecká športová značka práve predstavila. 

 

Nová GT3-ka vyzerá fantasticky, i keď niektoré detaily karosérie sú pomerne špecifické. Prednej časti dominuje masívny otvor na prívod vzduchu, ktorý sa tiahne takmer cez celú šírku nárazníka, zatiaľ čo vzadu je výrazný difúzor a centrálne umiestnená dvojitá koncovka výfuku. 

 

To, že dizajn karosérie bol do maximálnej miery podriadený aerodynamike potvrdzuje najmä úplne nové zadné krídlo. Inšpirované je okruhovým špeciálom 911 RSR a ponúka dve polohy. V základnej konfigurácii zadné krídlo generuje až o 50 % lepší prítlak než u predchodcu, v polohe Performance je však prítlak lepší až o 150 %! Druhá poloha je určená výhradne na okruhy.

 

Zdroj: https://newsroom.porsche.com/en/2021/products/porsche-911-gt3-world-premiere-livestream-23624.html

 

Veľa komponentov samotnej karosérie je vyrobených z uhlíkových vlákien, 20" disky vpredu, respektíve 21" vzadu sú kované a výfukový systém prešiel medzigeneračne zásadným odľahčením tiež. Základná konfigurácia novej GT3-ky tak váži len 1 418 kilogramov, v prípade automatickej prevodovky je to 1 435 kilogramov. 

 

K tomuto obsahu máš prístup zadarmo

Vyber si jednu z možností a pokračuj v čítaní.

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: porsche.comFoto: porsche.comNáhľadový obrázok: Porsche
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.