Cenové relácie sa pohybujú na úrovni od vyše 2 miliónov eur.
Automobilový svet sa nám síce pomaly, ale isto mení, no stále sa nájde pár jednorožcov, ktorí prichádzajú do elektrifikovanej doby ako stará škola. Vhodným príkladom je firma Pagani Automobili, ktorej otec Horacio Pagani pri príležitosti 30. narodenín predstavil nový superšport. Po slávnych modeloch Zonda a Huayra tak prichádza v poradí tretí počin, a to s príznačným označením Utopia. Z vizuálnej stránky možno povedať, že ide o estetickú kombináciu doterajších vozidiel značky, opäť pritom platí, že je to doslova umelecké dielo.
Model Utopia stavil na relatívne uhladené tvary, ktoré dopĺňajú nenápadné aktívne prvky zlepšujúce aerodynamiku vozidla. Samozrejme, chýbať už nemôžu tradičné štvortitánové koncovky výfuku umiestnené v kruhovom prvku uprostred, navyše, opäť vo výške koncových svetiel.
Celok stojí na 21" aerodynamických diskoch vpredu a 22" vzadu, ich špecifická obruč pritom slúži na odvádzanie tepla od vysokovýkonných karbón-keramických bŕzd. O obutie sa starajú pneumatiky Pirelli PZero Corsa s rozmermi 265/35 R21, respektíve 325/30 R22. Aj vďaka použitiu karbónového monokoku a rôznych kompozitných materiálov je suchá hmotnosť novinky na úrovni len 1 280 kilogramov.
To je mimoriadne zaujímavý údaj aj v kontexte skutočnosti, že o pohon sa stará dvakrát preplňovaný dvanásťvalec, ktorého základ opäť dodáva Mercedes-AMG. Šesťlitrový agregát V12 disponuje maximálnym výkonom 635 kW/864 koní a krútiacim momentom 1 100 Nm. Obrovský motor sa navyše nespolieha na žiadnu formu elektrifikácie a spárovaný je so 7-stupňovou manuálnou prevodovkou. To je niečo, čo sa už v dnešnej dobe jednoducho nevidí.
Do nevšedného interiéru sa nastupuje cez výklopné dvere – otvárajú sa dohora a do strany. Analógovo orientovanej palubnej doske dominujú okrúhle tvary, na veľké dotykové displeje však zabudni. Spleť okrúhlych ukazovateľov a množstva fyzických ovládacích prvkov vrátane odhalenej kulisy manuálnej prevodovky dopĺňajú analógové budíky, uprostred ktorých je displej palubného počítača. Kokpit je početne zastúpený hliníkovými prvkami, ktorým sekunduje výrazná červená koža. V pláne je vyrobiť len 99 exemplárov, všetky sú už však vypredané.