Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je PR správa spoločnosti ČSOB.
2. septembra 2022, 10:00
Čas čítania 1:25
Sponzorovaný obsah

ČSOB si získava fanúšikov aj na Tiktoku. Jej videá za krátky čas dosiahli vyše 100-tisíc pozretí

ZAUJÍMAVOSTI TIKTOK
Uložiť Uložené

Banka dokázala, že finančná inštitúcia vie vzdelávať aj zabávať.

Nedávny prieskum spoločnosti Go4insight ukázal, že sociálne siete využíva na Slovensku približne 77 percent ľudí. Ak nepočítame Youtube, ktorý sa charakterovo líši od ostatných sociálnych sietí, tak najpoužívanejšou platformou Slovákov je Facebook. Druhé miesto obsadil Instagram a tretie Tiktok, ktorého popularita stále rastie. 

Značka, ktorú by si na Tiktoku nečakal

Tiktok sa spočiatku dostal do povedomia ako sieť, kde ľudia natáčali vtipné choreografie a spríjemňovali si tak náročné obdobie počas lockdownu. Časom sa mu podarilo vypracovať na platformu, na ktorej okrem zábavy nájdeš aj užitočný obsah, ktorý púta pozornosť aj staršej generácie. Rastúci vplyv Tiktoku sa preto rozhodla vo svojej komunikácii prekvapivo využiť aj jedna zo slovenských bánk.

tiktok
Zdroj: Unsplash/Olivier Bergeron

„Nápad zakomponovať Tiktok do našej komunikácie prišiel viackrát. Až v tomto roku sme však boli úplne presvedčení o zmysle využívať ho,“ hovorí Marcela Zigová, social media manager pre ČSOB.

S pomocou Tiktoku chce ČSOB verejnosti viac priblížiť atmosféru práce vo finančnej inštitúcii. „Chceme ľuďom ukázať, že zamestnanci v banke či v poisťovni nie sú len ,nudní úradníci‘. Sú to ľudia aj so zmyslom pre humor. Stereotypy či mnoho situácií zo života, s ktorými sa môže nejeden pracujúci človek stotožniť, sme využili pri tvorbe videí. Okrem zábavy však chceme ponúknuť našim sledovateľom aj náučný obsah,“ dodáva Marcela Zigová.

pozri sa, ako im to ide
muž, tiktok, sociálne siete, selfie
Zdroj: Unsplash/Harry Cunningham

Úspech prišiel už o pár dní

Vytvorenie stratégie, nápady na videá a aj ich točenie bolo výhradne v rukách zamestnancov ČSOB. Marcela Zigová komentuje začiatky na Tiktoku: „Viacerí z kolegov sa stali zároveň hercami v našich videách a vytvorili sme tak skvelú Tiktok partiu. Výsledky tejto spolupráce nás príjemne prekvapili už po 4 dňoch od zverejnenia prvého videa ČSOB na Tiktok. Za pár dní sme dosiahli vyše 110-tisíc pozretí, 3-tisíc pozitívnych reakcií a viac ako 300 sledovateľov nášho konta, čo nás utvrdilo v tom, že komunikácia na tejto sociálnej sieti bol správny krok.“

Pozri sa, ako môže vyzerať komunikácia finančnej inštitúcie na Tiktoku. Ak sa ti to pozdáva, podpor ČSOB svojím „lajkom“ či daj follow. 

nauč sa niečo nové s čsob
@csob.sk Čo vás najviac zaujalo? 🐝🪴 #csob #bratislava #slovensko #office #profesia #kariera #dnespracujem #followme #korporat #worklife ♬ Che La Luna - Louis Prima with Sam Butera & The Witnesses

Domov
Zdieľať
Diskusia