HBO nenecháva nič na náhodu a do najnovšieho fantasy seriálu vráža extrémne množstvo peňazí.
Filmový magazín Deadline prichádza so správou, že televízna spoločnosť HBO minula na reklamnú kampaň pre fantasy seriál House of the Dragon cez 100 miliónov dolárov. Je to najviac v histórii HBO, keďže tak veľa peňazí nevrazili do žiadneho iného seriálu či HBO, minimálne čo sa ich samostatnej propagácie týka.
Server Variety pritom v apríli tohto roka priniesol informáciu, že nakrútenie a dokončenie prvej, 10-dielnej série stálo HBO 200 miliónov dolárov. Dokopy tak HBO minulo na prvú sériu cez 300 miliónov dolárov. V tomto prípade je pekne vidieť, že hollywoodske štúdia a filmové či seriálové spoločnosti musia niekedy na reklamu minúť polovicu toho, čo minú na výrobu filmov a seriálov a v niektorých prípadoch je to aj viac.
To, že sa táto investícia vyplatila, sme ti potvrdili v našich dojmoch z prvej epizódy, ktorú sme videli už pred niekoľkými dňami. Na streamovacej platforme HBO Max oficiálne vychádza už v pondelok 22. 8. nad ránom.