Výfukový systém nevypúšťa výfukové plyny zo spaľovacieho motora, ale má funkciu akéhosi komorového zosilňovača zvuku.
Po tom, ako svet obleteli správy, že Dodge chystá svoje dva ikonické modely Charger a Challenger v najnovších generáciách pretvoriť na elektromobily, netrvalo dlho a automobilka ukazuje prvý nástrel toho, ako si predstavuje budúcnosť muscle cars. V rámci svojej internej prezentácie totiž americká automobilka predstavila plne funkčný elektrický koncept pod názvom Charger Daytona SRT.
Už na prvý pohľad je zrejmé, že výrobca odkazuje na históriu tohto slávneho modelu, ba čo viac, vracia sa až do čias, keď bol Charger ešte plnokrvným športovým kupé (v súčasnosti je sedan).
Koncept sa totiž vracia do 60. rokov minulého storočia, kde odkazuje na slávny model Charger Daytona, ktorý preslávilo najmä obrovské zadné krídlo. To v novodobej podobe už nenájdeš, ale automobilka upriamuje pozornosť na tzv. R-Wing – priamo cez otvor v maske prúdi vzduch, ktorý vychádza nad kapotou, čím de facto môžeme hovoriť o aerodynamickom krídle priamo v čelnej časti vozidla. Elektrický Charger pritom značka ukazuje s novým logom Fratzog, ktoré má symbolizovať prepojenie jej histórie s budúcnosťou.
Dodge síce hovorí o veľkej aerodynamickej optimalizácii, vo výsledku je však chvályhodné, že hoci je vo veci elektromobil, nasilu nepôsobí inak. Práve naopak, ak by automobilka do sveta vypustila budúcu generáciu ikonického modelu v tejto podobe, určite by nespravila krok vedľa.
Do akej miery je však predstavený dizajn zhodný s budúcim sériovým vyhotovením, je otázne, ale pohľad do relatívne konvenčného 4-miestneho interiéru nabáda na to, že od sériovky nemá ďaleko. Pred vodičom sa nachádzajú 16" digitálne budíky, zatiaľ čo centrom palubovky je 12,3" displej multimediálneho rozhrania.
Jednou zo zaujímavosti, ktorou Dodge ohúril divákov už počas samotnej prezentácie, je zvuková symfónia. I keď ide o elektromobil, ako prvý elektrický automobil na svete je vybavený výfukovým systémom.
Nesie označenie Fratzonic Chambered Exhaust, no a miesto vypúšťania výfukových plynov zo spaľovacieho motora má funkciu akéhosi komorového zosilňovača zvuku – Charger Daytona SRT tak dokáže evokovať zvuk konvenčného motora, a to až na úrovni 126 dB, teda konvenčného modelu Hellcat.