Brabus je známy svojimi ohromujúcimi úpravami, no a tento počin patrí rozhodne medzi tie najextrémnejšie.
Nemecký úpravca Brabus je dlhodobo úzko spätý predovšetkým s automobilkou Mercedes-Benz. Okrem nich sa však príležitostne sústreďuje aj na iné nemecké značky, napríklad na Porsche. Po nedávnej úprave elektrického Taycana predstavuje ešte pozoruhodnejšie auto, ktoré nesie označenie Brabus 820. Ide o dôkladne upravené Porsche 911 Turbo S aktuálnej generácie (992) v karosárskom vyhotovení Cabrio.
Brabus píše, že ide o najdominantnejšie Turbo S všetkých čias. Vďaka balíku s označením PowerXtra P38S-820 totiž preplňovaný 3,8-litrový plochý šesťvalec disponuje výkonom až 603 kW/820 koní a krútiacim momentom 950 Nm. Má dve nové turbodúchadlá, novú riadiacu jednotku a výfukové potrubie zo zliatiny Inconel. Akceleráciu z 0 na 100 km/h zvládne táto deväťstojedenástka len za 2,5 sekundy, zatiaľ čo maximálna rýchlosť je limitovaná na hranici 340 km/h.
Hoci oproti sériovému modelu ponúka Brabus až o 170 koní viac, svojej technike natoľko verí, že na vozidlo dáva záruku na 3 roky, respektíve 100-tisíc kilometrov. Úpravca zmenil aj exteriér. Ten je obohatený karbónovými doplnkami – predný splitter a dodatočné nadstavce na nárazníku, bočné prahy, zadný difúzor či rozmernejšie zadné krídlo. Celok stojí na nový 21 a 22" diskoch Monoblock Z Platinum Edition s centrálnou maticou a pneumatikách s rozmermi vpredu 255/30 ZR21, respektíve vzadu 335/25 ZR22.
Adaptívny podvozok je zároveň doplnený o výškovo nastaviteľné pružiny, vďaka ktorým je možné znížiť svetlú výšku o ďalších 25 milimetrov. Rovnako ako v prípade exteriéru, aj v interiéri má možnosť zákazník voliť jednotlivé doplnky a vylepšenia individuálne. Brabus prezentuje svoj vyšperkovaný exemplár s kompletne prečalúneným vnútrajškom (vrátane kobercov), ktorému dominujú nové karbónové dekóry a červené prešívanie a doplnky.