Brabus tentoraz na pohonné ústrojenstvo, prekvapivo, nesiahol.
Nemeckého tunera si väčšina z nás spája s automobilkou Mercedes-Benz, ktorej modely so železnou pravidelnosťou vylepšuje. Zďaleka však neplatí, že Brabus sa špecializuje len na trojcípu hviezdu, čoho dôkazom je aj najnovší výtvor. Tentoraz si totiž technici z nemeckého Bottropu vzali do parády Porsche, konkrétne elektrický Taycan vo vrcholnej verzii Turbo S. Ten v zmysle svojich tradícií obdarili početnými doplnkami, ktoré majú nielen estetickú, ale aj funkčnú úlohu.
Jednotlivé exteriérové nadstavce boli navrhnuté a vyvinuté s cieľom optimalizácie aerodynamiky, čo predchádzalo procesu testovania vo veternom tuneli. Samozrejme, aj tentoraz sú vo veci prvky z uhlíkových vlákien, ktoré je možne podľa preferencií zabaliť do matného alebo lesklého lakovania. Menovite ide o aerodynamické lišty a splitter na prednom nárazníku, bočné prahy, zadný difúzor či decentne navrhnutú odtrhovú hranu na veku batožinového priestoru. Docielené tak malo byť lepšie obtekanie karosérie vzduchom, efektívnejšie nasmerovanie vzduchu k chladiacim systémom a väčší prítlak na zadnej náprave.
Chýbať, samozrejme, nemôžu ani tradičné Brabus disky, ktoré v tomto prípade zastrešujú 22" disky Monoblock Z Platinum Edition. Obuté sú do pneumatík 265/30 vpredu, respektíve 315/25 vzadu. Trochu netradične, najmä na pomery úpravcu, tentoraz nie sme svedkami žiadnych vylepšení pohonného ústrojenstva, jediné technické úpravy totiž zastupuje len nanovo odladený podvozok – adaptívne vzduchové odpruženie bolo znížene o dvadsať milimetrov, zatiaľ čo samotné tlmiče aj stabilizátory majú disponovať tuhším nastavením.
Pripomenúť však treba, že verzia Turbo S disponuje úctyhodným výkonom až 560 kW/761 koní a krútiacim momentom 1 050 Nm, takže zásahy Brabusu neboli naozaj potrebné. Z 0 na 100 km/h dokáže tento Taycan akcelerovať len za 2,8 sekundy. S čím sa však tuner patrične vyhral je interiér, ktorý kompletne prečalúnil. Výsledkom sú výrazne zelené akcenty, početnejšie použitie Alcantary, nové karbónové doplnky, dekóry či prahové lišty, no a v neposlednom rade hliníkové pedále. To, na akú čiastku si Brabus svoj výtvor cení zatiaľ nešpecifikoval.