Návrhár Glenn Martin vrátil značku Diesel na vrchol, a to aj vďaka malej kabelke s výrazným logom cez celú prednú časť.
Vedenie značky Diesel má dôvod na radosť hneď z niekoľkých dôvodov vrátane posunu na deviate miesto vo výbere najhorúcejších módnych značiek v druhom kvartáli v roku 2022, ktorý zostavuje spoločnosť Lyst.
Za výrazným úspechom stojí okrem založenia športovej línie najmä fakt, že produkty s logom ikonickej talianskej značky aktuálne nosí množstvo známych tvárí vrátane Kylie Jenner, Julie Fox alebo Dua Lipy. Zásluhu na tom má kreatívny riaditeľ a zároveň hlavný návrhár Glenn Martin, ktorý zmenil vizuálnu identitu značky Diesel od základov.
Najvyhľadávanejším produktom z posledných ready-to-wear kolekcií je kabelka s názvom 1DR s výrazným logom, ktorá ovládla ulice aj sociálne siete. Uvedenie nových vyhotovení do predaja sprevádzala kampaň plná odhalených mužských aj ženských tiel.
Martens pri tvorbe návrhov kabelky 1DR vychádzal z archívov značky Diesel a módy typickej pre obdobie deväťdesiatych rokov vrátane motorkárskej estetiky, ktorá sa teší veľkej popularite v uliciach aj na prehliadkových mólach.
Kabelka Diesel 1DR je nostalgickým návratom do obdobia z prelomu tisícročí a je k dispozícii v klasickej strednej veľkosti, respektíve v žiadanom extra malom vyhotovení v odlišných farebných aj materiálových úpravách, ktoré sa ľahko prispôsobia každej estetike. Od mini kabelky v bielej alebo v čiernej koži napa až po zrkadlovostrieborný či chrómovomodrý variant.
Bez ohľadu na farbu, ktorú si vyberieš, každá taška má na prednej strane logo značky Diesel v podobe veľkého lesklého kovového písmena D. Vnútri kabelky sa nachádza kožená nášivka s logom, zatiaľ čo zapínanie je na magnet.
Inšpiráciu, ako nosiť tento výrazný kúsok, možno nájdeš v kombináciách od Kylie Jenner alebo Julie Fox.
„Logo Diesel bolo pre mňa v čase dospievania veľmi silné. Išlo o znázornenie toho, čo znamená byť slobodný, sexy a začlenený. Samotné písmeno D pripomína silu a možnosti. Uviesť ho na líniu doplnkov sme považovali za prirodzený krok a je skvelé vidieť, že ľudia naň reagujú dobre. Rád vidím ľudí, ktorí ho nosia v uliciach,“ povedal Martens pre British Vogue.
Dopyt po kabelke Diesel 1DR sa zvýšil o viac ako tristo percent len v priebehu júna, a to aj vďaka sile sociálnych sietí, respektíve veľkému dosahu známych tvárí. Nižšie sú najzaujímavejšie vyhotovenia, ktoré nájdeš v ponuke online obchodu značky Diesel. Zatiaľ čo mini variant stojí od 291 eur, klasický model je dostupný za 368, respektíve 412 eur.
„Cenovo dostupná“ kabelka (z oblasti luxusnej módy) upúta pozornosť a vo svojej zbierke ju môže mať väčšina žien, nielen elita ako v prípade vyhľadávaných produktov z dielní módnych domov, ktorých cena je rádovo v tisícoch eur.