Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
21. júna 2022, 20:23
Čas čítania 0:57
Daniel Mikolášik

„Veď viete, ako funguje marketing,“ reagoval Michal Šipoš, keď sa ho Braňo Závodský pýtal, prečo zavádzajú na bilbordoch

POLITIKA MICHAL ŠIPOŠ POLITICI POLITIKA REKLAMY A MARKETING SPRÁVY Z DOMOVA
Uložiť Uložené

Podľa Šipoša sú tieto bilbordy v poriadku, pretože protiinflačný balík parlament prijal, hoci ho zatiaľ nepresadili.

Šéf klubu OĽaNO Michal Šipoš bol v utorok hosťom v diskusnej relácii Rádia Expres Braňo Závodský naživo, kde reagoval na zavádzajúce slogany na bilbordoch, ktoré vládna strana rozmiestnila po celom Slovensku. Na nich je uvedené: „Sľúbili sme 200 € na dieťa. Splnili sme.“

Podľa Šipoša sú tieto bilbordy v poriadku, pretože protiinflačný balík parlament prijal, hoci v skrátenom legislatívnom konaní. Zákon však prezidentka vetovala a vrátila naspäť do parlamentu na opätovné prerokovanie. De facto to teda OĽaNO nesplnilo.

Aktuálne bilbordy v rámci predvolebnej kampane strany OĽaNO, na ktorých sa nachádza zavádzajúci slogan.
Aktuálne bilbordy v rámci predvolebnej kampane strany OĽaNO, na ktorých sa nachádza zavádzajúci slogan. Zdroj: Facebook/Daňové a odvodové tipy Jozefa Mihála

Okrem toho, že balíček zatiaľ ani nepresadili, Závodský konfrontoval Šipoša aj s tým, že 200 € na dieťa je výmysel. „Ak napíšete, že ste splnili 200 € na dieťa, to znamená, že každé dieťa na Slovensku dostane 200 eur. Ale to nie je pravda. Tak prečo to máte na bilbordoch?“ opýtal sa moderátor.

Odporúčané
Bývalý erotický salón v Bratislave pretvorili na moderné bistro. Chystajú unikátny koncept pod holým nebom Bývalý erotický salón v Bratislave pretvorili na moderné bistro. Chystajú unikátny koncept pod holým nebom 1. marca 2024, 9:30

„Pretože ak dobre viete, ako funguje marketing, veď viete, ako to funguje. Ten vodič ide v aute a on si nestihne prečítať. Keby sme tam dali všetko, čo je v zákone, nestihne si to nikto prečítať. To nie je klamstvo, pretože drvivá väčšina pracujúcich rodín dostane na to dieťa 200 eur v súčte všetkých,“ bránil sa šéf klubu OĽaNO.

Závodský zároveň kontroval, že vládna strana sa tvári, že dáva nanovo rodinné prídavky na deti, pritom ich len zvyšuje. Podľa moderátora to je zavádzajúce. Šipoš reagoval, že ľudia predsa vedia, že im chodili prídavky na deti aj predtým, preto to prezentujú dokopy ako celkovú sumu aj s predošlými 25 eurami na dieťa.

Domov
Zdieľať
Diskusia