Podľa Šipoša sú tieto bilbordy v poriadku, pretože protiinflačný balík parlament prijal, hoci ho zatiaľ nepresadili.
Šéf klubu OĽaNO Michal Šipoš bol v utorok hosťom v diskusnej relácii Rádia Expres Braňo Závodský naživo, kde reagoval na zavádzajúce slogany na bilbordoch, ktoré vládna strana rozmiestnila po celom Slovensku. Na nich je uvedené: „Sľúbili sme 200 € na dieťa. Splnili sme.“
Podľa Šipoša sú tieto bilbordy v poriadku, pretože protiinflačný balík parlament prijal, hoci v skrátenom legislatívnom konaní. Zákon však prezidentka vetovala a vrátila naspäť do parlamentu na opätovné prerokovanie. De facto to teda OĽaNO nesplnilo.
Okrem toho, že balíček zatiaľ ani nepresadili, Závodský konfrontoval Šipoša aj s tým, že 200 € na dieťa je výmysel. „Ak napíšete, že ste splnili 200 € na dieťa, to znamená, že každé dieťa na Slovensku dostane 200 eur. Ale to nie je pravda. Tak prečo to máte na bilbordoch?“ opýtal sa moderátor.
„Pretože ak dobre viete, ako funguje marketing, veď viete, ako to funguje. Ten vodič ide v aute a on si nestihne prečítať. Keby sme tam dali všetko, čo je v zákone, nestihne si to nikto prečítať. To nie je klamstvo, pretože drvivá väčšina pracujúcich rodín dostane na to dieťa 200 eur v súčte všetkých,“ bránil sa šéf klubu OĽaNO.
Závodský zároveň kontroval, že vládna strana sa tvári, že dáva nanovo rodinné prídavky na deti, pritom ich len zvyšuje. Podľa moderátora to je zavádzajúce. Šipoš reagoval, že ľudia predsa vedia, že im chodili prídavky na deti aj predtým, preto to prezentujú dokopy ako celkovú sumu aj s predošlými 25 eurami na dieťa.