Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 6. 10. 2022 meniny má Natália

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
News

Netflix stratil za noc tretinu hodnoty. Paniku vyvolali správy o úbytku predplatiteľov, ktorý má zachrániť lacnejšie predplatné

Streamovacia platforma stratila za ostatný štvrťrok až 200 000 predplatiteľov. Zachrániť to chcú lacnejším predplatným s reklamami.

Eduard Starkbauer
21. apríl 2022, 9:37 Čas čítania: 1:04
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
News
1
Eduard Starkbauer
21. apríl 2022, 9:37
Čas čítania: 1:04

Netflix stratil za noc tretinu hodnoty. Paniku vyvolali správy o úbytku predplatiteľov, ktorý má zachrániť lacnejšie predplatné

Streamovacia platforma stratila za ostatný štvrťrok až 200 000 predplatiteľov. Zachrániť to chcú lacnejším predplatným s reklamami.

Eduard Starkbauer
21. apríl 2022, 9:37
Čas čítania: 1:04
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok

Spoluvýkonný riaditeľ Netflixu Reed Hastings načrtol, že platforma môže už čoskoro ponúknuť lacnejšie predplatné. Háčik je v tom, že nižšia cena bude kompenzovaná nutnosťou pozerať reklamy.

 

Netflix prehrávanie reklám odmietal od spustenia prvých predplatných v roku 1999. Spoločnosť chce teraz týmto krokom podľa Hollywood Reporter zastaviť odliv predplatiteľov. Len za minulý štvrťrok ich Netflix stratil až 200 000.

 

Netflix stratil v dôsledku oznámenia odlivu predplatných podľa CNBC za jediný deň na Wall Streete až 35 % svojej hodnoty v celkovej hodnote vyše 54 miliárd dolárov. Na zostupe je aj hodnota iných streamingových služieb. Disney stratilo 5,5 %, Roku a Discovery vyše 6 % a Paramount dokonca 8,6 %.

 

 

 

Reed Hastings sa podľa vlastných slov proti reklamám dlhodobo staval negatívne a bol fanúšikom jednotného modelu predplatného. „Som však ešte väčším priaznivcom slobody spotrebiteľského výberu. Ponúknuť ľuďom, ktorí sú tolerantní k reklame, predplatné za nižšiu sumu, dáva skutočne zmysel.“

 

 

 

Spoluvýkonný riaditeľ Netflixu povedal, že jeho postoj pomohla zmeniť najmä úspešná taktika konkurencie. „Je viac ako zrejmé, že tento model funguje pre Hulu či Disney a skúšalo ho aj HBO. Nepochybujeme, že to bude fungovať.“ 

V prípade zavedenia predplatného s reklamami však Hastings uisťuje, že na účely cielenia reklamného obsahu nebude využívať sledovanie údajov používateľov. Z hľadiska profitu dnes na reklamnom trhu podľa neho nie je potrebné získavať také množstvo údajov ako kedysi. „Môžeme sa tomu vyhnúť, ostať sústredení na našich predplatiteľov a ponúknuť im skvelé zážitky.“

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: hollywoodreporter.comNáhľadový obrázok: Netflix
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy news
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.