20. septembra 2021, 20:30
Čas čítania 3:44

Recenzia: 3. séria Sex Education

Recenzia: 3. séria Sex Education
FILMY A SERIÁLY SEX EDUCATION

Obľúbený britský seriál vydal ďalších 8 epizód. Podarilo sa tvorcom udržať kvalitu?

Po príliš dlhom čakaní na 3. sériu skvelého seriálu Sex Education sme sa konečne dočkali. Dalo by sa v krátkosti povedať, že to za to stálo, no pochváliť a skritizovať 3. sériu sa dá toľkými rôznymi slovami a spôsobmi, že by bol hriech bližšie si ju nerozobrať. Dej sa začína pár mesiacov po skončení poslednej série. Otis a Maeve sa celé leto nerozprávali, Adam utužuje svoj vzťah s Ericom, Aimee sa zase prehlbujú psychické problémy spôsobené sexuálnym obťažovaním, no a zaujímavo sa vyvíja aj vzťah Otisovej matky s Jakobom.

Nasledujúce riadky budú obsahovať spoilery z prvých dielov, nepôjde však o nič, čo ti pokazí zážitok.

Hneď v prvej epizóde zisťujeme, že Otis si nechal narásť otrasné „bejby fúziky“ (našťastie, dlho sa neohriali), a čo je ešte prekvapujúcejšie, s Ruby si užívajú neviazaný sex takmer na dennom poriadku. Každému je však jasné, že to nemôže vydržať dlho. Veľmi sme sa po prvej epizóde báli, že potenciál vzťahu s Ruby a prehĺbenie jej charakteru tvorcovia pokašlú. A tak sa aj stalo.

Čo pozerať, ak na Netflixe hľadáš horory a strašidelné seriály? Týchto 10 ponúka úžasnú, napínavú a krvavú atmosféru Čo pozerať, ak na Netflixe hľadáš horory a strašidelné seriály? Týchto 10 ponúka úžasnú, napínavú a krvavú atmosféru 18. septembra 2021, 14:30

Tvorcovia nám konečne ukázali Ruby ako človeka, nie ako jeho karikatúru, ktorá sa len tvári ako modelka, zosmiešňuje druhých a žije v nereálnom, rozprávkovom svete. Na chvíľu nám ukázali, že je zraniteľná, má svoje vlastné problémy a že jej život sa neodohráva na ružovom zámku s princom. Humanizovali ju a spravili z nej atraktívny charakter, ktorý má čo povedať ako tínedžerom sledujúcim seriál, tak ostatným postavám v ňom.