Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
15. septembra 2021, 11:30
Čas čítania 0:51
Martin Mičuda

Legendárny Nissan GT-R aktuálnej generácie žije ďalej. Toto sú jeho dve nové exkluzívne edície

Legendárny Nissan GT-R aktuálnej generácie žije ďalej. Toto sú jeho dve nové exkluzívne edície
Zdroj: Nissan
TECH AUTOMOBILOVÉ NOVINKY
Uložiť Uložené

Japonci ukázali slávne GT-R v edíciách Premium Edition a Track Edition.

Aj napriek tomu, že legendárny Nissan GT-R generácie R35 sa už pomaly, ale isto chystá do dôchodku, Japonci práve uviedli na scénu dve limitované edície aktuálneho modelu. Ten by mal údajne už budúci rok vystriedať nástupca. Kým sa tak stane, spoznávame verzie T-Spec. Ich spoločným znakom je exkluzívnejšia farebná konfigurácia, materiály a technické vylepšenia.

Odporúčané
Vyskúšali sme Audi e-tron GT. Elektrická prvá liga, ktorá rúca predsudky o e-mobiloch, je krok pred konkurenciou Vyskúšali sme Audi e-tron GT. Elektrická prvá liga, ktorá rúca predsudky o e-mobiloch, je krok pred konkurenciou 2. septembra 2021, 9:30

Novinky T-Spec nesú názov Premium Edition a Track Edition a do vienka dostávajú karbónovo-keramické brzdy, decentne rozšírené blatníky, karbónový spojler a unikátny kryt samotného motora. Hlavným poznávacím znakom však sú špecifické laky – midnight purple a millennium jade. V oboch prípadoch ide o odkaz na vzácne exkluzívne edície predošlého R34, konkrétne GT-R V-Specva GT-R V-Spec II Nür. Nechýbajú ani ozdobné plakety edícií.

Nissan, GT-R,
Zdroj: Nissan

Premium Edition T-Spec zároveň dostal bronzové kované disky Rays. Naopak, viac okruhovo orientovaný Track Edition má čierne disky Rays a karbónovú strechu či veko batožinového priestoru. V interiéri dominuje nové čalúnenie v odtieňoch (najmä mori green), ktoré sekundujú lakom karosérie. Početnejšie je zastúpená Alcantara – okrem stropu je ňou potiahnutá aj celá vrchná časť palubnej dosky.

Srdcom edícií je naďalej ručne skladaný, dvakrát preplňovaný 3,8-litrový agregát V6 bez výkonnostných úprav. Sila putuje na obe nápravy cez dvojspojkovú automatickú prevodovku. Model s dodatkom Track okrem toho disponuje kompletným nastavením divízie Nismo. Nissan plánuje vyrobiť len 100 exemplárov, určené však budú výhradne pre japonský trh.  

Nissan, GT-R,Nissan, GT-R,Nissan, GT-R,Nissan, GT-R,
Zobraziť galériu
(15)
Domov
Zdieľať
Diskusia