24. augusta 2021, 11:42
Čas čítania 2:50
Martin Adam Pavlík

RECENZIA: Sweet Girl

RECENZIA: Sweet Girl
FILMY A SERIÁLY FILMY 2021 JASON MOMOA NETFLIX NETFLIX FILMY NETFLIX FILMY 2021 NOVÉ FILMY NOVÉ FILMY NA NETFLIXE

Netflix sa opäť snaží potešiť všetkých ortodoxných fanúšikov akčných filmov novinkou Sweet Girl. Tá je momentálne na platforme jednotkou v rámci Slovenska. Oplatí sa jej dať šancu alebo ide o stratu času?

Guľky svištiace z pištolí, zo samopalov, z guľovníc, brokovníc... Bojové choreografie berúce dych, horiace a vybuchujúce autá, napätie, krv. Ak si vyrástol na akčných filmoch a ide o tvoj najobľúbenejší žáner, na Sweet Girl budeš mať pravdepodobne slabosť. Z novinky na Netflixe, ktorú režíroval producent a kameraman Brian Andrew Mendoza, cítiť odkaz na „deväťdesiatkové“ kultové akčné diela, kde scenáre šli ďaleko do úzadia a dôraz sa kládol najmä na hlavného hrdinu a špičkovú akciu.

Honba za spravodlivosťou

Práve hlavný hrdina je ten, kto to v tomto prípade celé ťahá nahor. Je ním obyčajný chlapík z ulice Ray Cooper, ktorý sa po smrti svojej ženy rozhodne pomstiť farmaceutickej spoločnosti za to, že z trhu stiahla liek, čo ju mohol zachrániť. Postupne sa z neho stáva krvilačné monštrum, snažiace sa ísť až na samý vrchol ľadovca. Chce dostať všetkých zainteresovaných a odrezať hlavy chobotnici, ktorej ide iba o profit. Zabúda však na to, že z toho vrchu alebo po ceste naň sa dá aj spadnúť. Pomocníčkou počas honby za spravodlivosťou sa mu stáva jeho dcéra Rachel, holdujúca bojovým umeniam. Stvárnila ju len dvadsaťročná Isabela Merced.

Čo pozerať cez víkend? Oscarový Oppenheimer, Sydney Sweeney v poriadne netradičnej úlohe a sexy zvádzanie Jennifer Lawrence Čo pozerať cez víkend? Oscarový Oppenheimer, Sydney Sweeney v poriadne netradičnej úlohe a sexy zvádzanie Jennifer Lawrence 23. marca 2024, 9:00

Štyridsaťdvaročný havajský obor Jason Momoa sa dostal do povedomia najmä vďaka Hre o tróny či role Aquamana, no pre úlohu zúrivého pomstiteľa sa priam narodil. Je dokonalým akčným hrdinom so skvelými predispozíciami. Robustný, 193 centimetrov vysoký svalovec vie, ako udierať či lámať kosti aj väzy. A divák mu to verí. Vo Sweet Girl je však predsa len iný než jeho dávni predchodcovia typu Steven Seagal, Silvester Stallone alebo Arnold Schwarzenegger.

0/10