Uprostred pandémie oslovila záhadná agentúra viacero influencerov s cieľom šíriť nepravdy o vakcínach.
Uprostred pandémie mala záhadná marketingová agentúra záujem rozširovať dezinformácie a klamstvá o vakcínach proti koronavírusu. V uplynulých mesiacoch dostalo viacero influencerov z krajín po celom svete ponuku od marketingovej agentúry Fazze, aby za pár tisíc eur vo svojich videách porozprávali o údajnej vysokej úmrtnosti ľudí zaočkovaných vakcínou od Pfizeru, uvádza BBC.
Nemecký influencer Mirko Drotschmann a francúzsky tvorca Léo Grasset dostali do svojich mailových schránok rovnakú ponuku. Na základe dát vytrhnutých z kontextu mali svojim sledovateľom nenápadne odprezentovať názor, že vakcína od Pfizeru je zodpovedná za trikrát viac úmrtí ako vakcína od Astrazenecy, a teda uprostred pandémie zabíja ľudí.