Kórejská automobilka má ambície dostať sa do poprednej pozície v automobilovom priemysle.
Už koncom roka 2019 sa objavili prvé správy, že automobilka Kia chystá vynoviť svoju identitu. Za ostatné mesiace to potvrdili viaceré uniknuté zábery, no až začiatkom roka 2021 kórejsky výrobca oficiálnou cestou avizované zmeny potvrdil. Značka Kia sa tak po uplynulých hodinách hrdí novým logom a globálnym sloganom – Movement that inspires.
Ako uvádza oficiálna tlačová správa, nové stvárnenie loga má pripomínať ručne písaný podpis. Jeho rytmická a zároveň neprerušená línia vyjadruje akési odhodlanie sprostredkovať okamihy inšpirácie, zatiaľ čo celková symetria poukazuje na dôveryhodnosť. Logo tak nereprezentuje len samotný názov značky tvorený trojicou písmen, ale aj istý obrazec či symbol.
Nová éra značky Kia chce symbolizovať jej ambície dostať sa do poprednej pozície v automobilovom priemysle, čo má zaručiť postupná a rozsiahla modernizácia v každej jej oblasti. Samozrejme, kompetentní narážajú najmä na aktuálnu situáciu v automobilovom svete, ktorý sa za ostatné roky začal uberať novým smerom. Okrem toho, už 15. januára sa dozvieme podrobnosti aj o novej stratégii a filozofii, ako sa chce automobilka uberať nasledujúce roky.
K odhaleniu nového loga pritom došlo počas veľkolepej prezentácie, ktorá sa zapísala do Guinnessovej knihy rekordov. Automobilka svoje logo ukázala prostredníctvom pyrotechnickej show nad mestom Inčchon v Kórejskej republike, k čomu jej ale neposlúžili len klasické ohňostroje.
Hlavnými aktérmi bolo totiž až 303 dronov s pripevnenou pyrotechnikou (tzv. pyrodrony), ktoré rozžiarili nočné nebo vo veľkom štýle. Kia tak s doposiaľ najvyšším počtom bezpilotných lietadiel odpaľujúcich ohňostroj v jednom momente stanovila nový rekord.