
Najlepšie módne spolupráce v roku 2020: Nechýbajú tenisky Travisa Scotta, ale ani špeciálne upravené BMW
Spojenie zvučných mien nie je v odevnom priemysle žiadnou novinkou a aj uplynulých 12 mesiacov prinieslo niekoľko zaujímavých momentov, na ktoré nezabudneme.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.

Tento rok bol aj napriek pandémii koronavírusu v mnohých smeroch úplne rovnaký, ako tie predchádzajúce. Ako príklad uvedieme dizajnérske partnerstvá, ktorých vzniklo v uplynulých 12 mesiacov nespočetne veľa, avšak len nízke percento z nich nám prinieslo aj niečo zaujímavé a inovatívne.
Práve tým sme venovali nasledujúce riadky, v ktorých nájdeš nielen limitované tenisky s rukopisom Travisa Scotta pre Sony PlayStation, ale tiež high-end módu s cenovkami na úrovni H&M. Toto je 5 najlepších módnych spoluprác za rok 2020.

Travis Scott patrí medzi najväčšie hudobné hviezdy posledných rokov a spomedzi spoluprác si výbera len tie najatraktívnejšie. Okrem kontraktu s Nike úzko spolupráce aj s módnym domom Dior a v uplynulých 12 mesiacoch tiež spojil svoje meno so značkami McDonald's a Sony Playstation.
Okrem vlastného McMenu nás najviac zaujalo práve jeho spojenie s výrobcom hernej konzoly. Raper okrem kolekcie merchu s logom PS predstavil taktiež ďalšie skvelé prevedenie tenisiek Dunk Low. Išlo špeciálnu edíciu, z ktorej bolo verejnosti dostupných len 5 párov.
Jednoduchému farebnému vyhotoveniu populárnej siluety pridal spomínané logo a vonkajší swoosh obrátil naopak rovnako, ako v prípade modelu Air Jordan 1 s prívlastkom „Dark Mocha“. Posledný predaný pár na webe StockX vyšiel nového majiteľa na necelých 7 500 eur.
Uvidíme, či nás Travis Scott a Sony PlayStation v roku 2021 potešia aj klasicky limitovaným vydaním alebo predstavia úplne nové prevedenia, ktoré budú ešte zaujímavejšie.

Trefou priamo do čierneho bolo taktiež spojenie medzi The North Face a dámskou líniou MM6 Maison Margiela, ktoré si získalo množstvo priaznivcov. Pri pohľade na jednotlivé kúsky to však nie je žiadne prekvapenie, keďže oba dizajnérske tímy si odviedli naozaj skvelú prácu.

Klasické páperové bundy s logom TNF na zadnej časti získali úplne nový rozmer, a to najmä vďaka atypickým strihom, ktoré síce nebudú po chuti každému, ale my sme si ich zamilovali už na prvý pohľad. To isté platí aj v prípade flísových modelov či rôznych doplnkov, s ktorými sa nestratíš v dave a zároveň s nimi zvládneš aj polárnu expedíciu.
Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 1605 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.
VIAC O PREDPLATNOMVedenie The North Face využilo túto spoluprácu tiež na návrat svojho modulárneho systému jednotlivých vrstiev, ktoré sú navrhnuté tak, aby boli ľahko odnímateľné a prispôsobené aktuálnym podmienkam v teréne.
Približne takto si predstavujeme podarenú módnu spoluprácu, na ktorú nezabudneme pár hodín po predstavení...
Takmer po 10 rokoch značka Uniqlo vypočula želania svojich zákazníkov a opätovne obnovila úspešné partnerstvo s Jil Sander, čoho výsledkom je skvelá kolekcia jeseň/zima 2020 pre obe pohlavia. Ich spoločné dielo s názvom +J opätovne prináša cenovo dostupnú high-end módu vhodnú na každodenné nosenie a všetko vyzerá tak, akoby medzi sebou značky ani nemali žiadnu kreatívnu prestávku.

Celá kolekcia pozostáva z univerzálnych kúskov sofistikovaných strihov, ktoré sú prepracované do najmenších detailov a ani len nepomyslíš na to, že ide o kúsky v cenovej relácii podobnej oblečeniu zo Zary, H&M a podobne.
Minimalistické línie dopĺňajú kvalitné materiály a s jednotlivými kúskami tak zvládneš hneď niekoľko zimných sezón, pričom stále budú pôsobiť nadčasovo. Na online obchode Uniqlo ešte stále nájdeš širokú škálu produktov. Japonský „fast fashion“ výrobca nám opätovne potvrdil, že v rámci spoluprác patrí medzi absolútnu elitu a pevne veríme, že na ďalšie dielo s nemeckou dizajnérkou nebudeme čakať ďalších 10 rokov.



23. októbra 2020 nám Ronnie Fieg predstavil dielo, na ktoré určite nezabudneme. Zakladateľovi značky KITH sa podarilo nadviazať spoluprácu s BMW a výsledkom je okrem kolekcie s 94 modelmi oblečenia či doplnkov tiež špeciálne upravené M4 a E30 M3 z roku 1989. Obe športové krásky si môžeš vychutnať na videu z okruhu.

Čo sa týka oblečenia, tak dizajnérsky tím KITH nezostal svojej povesti nič dlžný a na pulty vybraných predajni doručil kvalitu, pričom jednotlivé kúsky korešpondujú s ikonickým automobilom a jeho dizajnom. Prím hrá predovšetkým sýto červená farba a logo BMW, ktoré nájdeme aj na kožených rukaviciach.
Nás azda najviac zaujala varsity bunda s podšívkou, ale aj napríklad župan či jazdecká súprava v bielej farbe. Celú kolekciu nájdeš na webe Hypebeast a v prípade záujmu navštív KITH, avšak počítaj s tým, že doručenie z USA nie je lacné...

Kim Jones vrátil francúzsky módny dom Dior na vrchol, a to aj zásluhou partnerstva so športovou značkou Jordan Brand. Počas prehliadky pánskej kolekcie jeseň/zima 2020 v Miami totiž svetu predstavil vlastné prevedenie siluety Air Jordan 1 High OG s monogramom Dior vyšitom priamo do swooshu z oboch strán.
Áno, ide o tie tenisky, z ktorých bolo vyrobených len 8 000 párov, pričom do losovania sa zapojilo 5 000 000 ľudí z celého sveta. Aktuálne sa na StockX predávajú za priblížne 8 000 eur, čo je 4-násobok retailu.

Následne na to predstavili aj sprievodnú kolekciu oblečenia, ktorá je inšpirovaná americkou kultúrou 80. rokov a zlatou érou Michaela Jordana. Jednotlivé dizajny tak balancujú na hranici športového štýlu a elegancie, čo v konečnom výsledku nie je vôbec zlé, skôr naopak.
V širokej škále produktov Air Dior nájdeš napríklad basketbalové kraťasy, mikiny s vyšitým logom, ale aj vlnené nohavice a sako. Ide o módnu spoluprácu roka 2020?
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.