Na TikToku kopíruje každý od každého. Všetci sa z toho najprv smiali, teraz tam rovnakí ľudia natáčajú videá, tvrdí v rozhovore slovenská influencerka a tiktokerka.
Cynthia Tóthová má 21 rokov, pochádza z Galanty a za posledný rok sa na sociálnych sieťach dokázala vypracovať na úroveň, kedy ju oslovujú značky a žiadajú o spoluprácu. Počas karantény objavila čaro TikToku a v priebehu pár mesiacov si na sociálnej sieti získala priazeň viac ako 60-tisíc fanúšikov.
Na TikToku je podľa nej omnoho jednoduchšie stať sa úspešným. „Keď si nájdeš dobrý koncept videí, ktorý je zábavný, originálny a dávaš si záležať na pravidelnosti publikovania, úspech príde rýchlo,“ prezrádza v rozhovore.
Do pozornosti slovenských médií a predovšetkým bulváru sa však dostala najmä pred približne mesiacom, kedy na Instagram pridala fotku s raperom Separom, ktorému sedela na nohách a príspevok označila emotikonom srdiečka.
V rozhovore nám prezradila, aký je ich spoločný vzťah či to, ako sa spoznali. Okrem toho sme sa rozprávali aj o sociálnych sieťach, jej zárobkoch, ako sa stať úspešným na TikToku, o jej vyzývavých fotografiách alebo tiež kauzách z minulosti.
- Prečo sa v minulosti rozplakala na Instagrame
- Aký má vzťah so Separom, a prečo jej platí
- Aký je podľa nej recept na úspech na TikToku
- Čo si myslí o jej vyzývavých fotografiách a či nerozmýšľala aj nad OnlyFans
- Koľko eur si vypýtala najviac za jednu spoluprácu
- Či zarába už aj z TikToku
- S akými bizarnými ponukami na spoluprácu ju už oslovili
TikTok na Slovensku zažíva zlaté časy najmä s príchodom koronavírusu, kedy sú ľudia zavretí doma. Registruješ to aj na úspechu tvojich videí?
Určite áno, mám vyššiu sledovanosť. Ľudia sa doma nudia, tak trávia čas na sociálnych sieťach. Množstvo ľudí si ho inštaluje do telefónu práve počas karantény, pretože vidia, že to je aktuálny trend a chcú vedieť, aký obsah sa tam nachádza. Nemusia ani followovať, ani lajkovať, ale už len to, že scrollujú na hlavnej stránke, nám tvorcom pridáva na sledovanosti. Vďaka tomu sa potom naše videá zobrazujú stále častejšie.
Ty si predtým mala už pomerne vysoké čísla aj na Instagrame. Aká bola motivácia založiť si TikTok?
Ja som si ho, mimochodom, tiež nainštalovala práve vtedy, keď začala pandémia. Presne vtedy, keď nás prvýkrát „zavreli“. Chcela som to najprv skúsiť len tak z nudy, no zrazu som mala na videách tisícky videní. Na TikToku to ide oveľa rýchlejšie ako na Instagrame. Aj rast samotných sledovateľov. Pomohlo mi to ale aj v rámci Instagramu, keďže sa tam dá prekliknúť na môj profil, čiže mi to rástlo na oboch platformách.
Za pár mesiacov si počtom sledovateľov prekonala aj svoje čísla na Instagrame.
Áno, na Instagrame mám 48-tisíc a na TikToku už 61-tisíc a stále to rastie. Ale neviem, čím to je, že na TikToku to ide tak rýchlo. Celý jeho algoritmus je veľmi prepracovaný, preto má aplikácia taký úspech.
Keď si nájdeš dobrý koncept videí, ktorý je zábavný, originálny a dávaš si záležať na pravidelnosti publikovania, úspech príde rýchlo.
Môže to byť aj tým, že na TikToku máš viac zahraničných fanúšikov?
Áno, oveľa. TikTok nie je obmedzený len na určitú krajinu, ale odporúča ťa hocikomu na svete. Väčšina videí je totiž bez rozprávania, takže je jedno, že nehovoríš rovnakým jazykom ako tvorca. Popisy k videám dávam v drvivej väčšine po slovensky, ale aj tak sa mi v komentároch objavia mnohé komentáre po anglicky. Väčšiu časť sledovateľov mám však zo Slovenska a z Česka.
Dá sa povedať, že na TikToku je jednoduchšie stať sa úspešným?
Určite hej. Keď si nájdeš dobrý koncept videí, ktorý je zábavný, originálny a dávaš si záležať na pravidelnosti publikovania, úspech príde rýchlo. Ale Instagram sa teraz snaží konkurovať službou Reels, ktorá má rovnaký koncept.
Využívaš aj Reels?
Áno. Ale nedávam tam všetko to, čo aj na TikTok. Instagram sa snažím mať viac vážnejší, keďže tam riešim aj biznis. Na TikTok dám hocičo, tam to vôbec neriešim.
Vynáša ti to už aj peniaze?
TikTok zatiaľ nie, ani som to popravde nijako neriešila. Ale môj kamarát Paťo (pozn. red.: najznámejší slovenský tiktoker vystupujúci ako Valden) si z toho už dokáže zarábať vďaka reklamám. Ja tam zatiaľ nemám žiadne sponzorované videá.
Značky a spoločnosti na Slovensku si ešte akoby neuvedomujú, aký veľký dosah má TikTok a cielia skôr na iné sociálne siete, ale postupne to už niektoré začínajú brať do úvahy.
Takže na TikTok tvoríš čisto len zo zábavy.
Áno, nemám z toho ani cent.
Zato na Instagrame máš spoluprác požehnane. Koľko si pýtaš za jeden príspevok?
Záleží od toho, o aký produkt a akú spoluprácu ide. Nemám žiadny pevný cenník. A tiež veľmi filtrujem ponuky, nezoberiem len tak hocičo, len aby som mala peniaze. Musí sa mi to páčiť a musím s tým byť stotožnená.
Raz mi prišla ponuka na spropagovanie kávy na chudnutie. To som si okamžite povedala, že to bude nejaká blbosť, ktorá určite nebude fungovať, tak som im ani neodpovedala na e-mail.
Ak to nie je fixné, koľko si si zatiaľ vypýtala najviac za jeden príspevok?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Prečo si o nej kedysi mysleli, že je „ku**a“
- Ako sa na jej odhalené fotky pozerajú jej rodičia
- Či jej nevadí, že na TikToku ju sledujú prevažne malé deti
- Či si dáva záležať na tom, aby na nich nemala zlý vplyv
- Či vrúcna fotka so Separom nemala byť len čistá provokácia
Či spolu niekedy niečo mali