Sľuby sa naplnili a Ford aj na starý kontinent privezie ostrý variant s dodatkom Mach 1.
Pred letom nás Ford informoval o tom, že po 17 rokoch ponúkne svoj ikonický Mustang opäť v slávnom vyhotovení Mach 1. Ten zastupuje akýsi medzistupeň medzi klasickými verziami a vrcholným variantom Shelby. Ford zároveň sľúbil, že slávny model prinesie aj do Európy. Ford však európsku verziu musel trochu zmeniť.
Pod kapotou je 5-litrový atmosferický osemvalec, narozdiel od americkej verzie ale neponúkne 358 kW / 480 koní a 569 Nm, ale “len” 338 kW / 460 koní a 529 Nm. Nižší výkon spôsobuje pravdepodobne filter pevných častíc. Auto so zadným náhonom bude mať 6-stupňovú manuálnu, alebo 10-stupňovú automatickú prevodovku. Mach 1 je tak prvým Mustangom na európskom trhu, kde si bude môcť zákazník vybrať športovú manuálnu prevodovku Tremec.
Mach 1 je podľa Fordu najideálnejší variant pre jazdu na okruhoch, pretože má mimoriadne dobrú ovládateľnosť. Vďačí za to špecifickým tlmičom MagneRide a 19” diskom obutým do pneumatík Michelin Pilot Sport 4. Exteriér tvorí viacfarebné spracovanie, v maske chladiča sú naznačené prídavné svetlomety, čím športiak odkazuje na slávnu minulosť.
Nejde pritom len o estetickú záležitosť, ale aj funkčnú – vylepšili aerodynamiku a zároveň zlepšili prívod vzduchu do motora. Zovňajšok má aj viaceré aerodynamické nadstavce, podvozok je kompletne zakrytovaný, no a na výber bude 8 lakov – modrá Velocity, oranžová Twister, červená Race, žltá Grabber, sivá Iconic, čierna Shadow, biela Oxford a ikonická sivá Fighter Jet. Ceny ešte nepoznáme.