Upravené Bentley Continental GTC V8 dokáže vystreliť na stovku za 3,8 sekundy.
Renomovaná tuningová firma Mansory nám naposledy predstavila svoju nádielku úprav pri príležitosti "konania" tohtoročného autosalónu v Ženeve. Teraz ale spoznávame ďalší výtvor, ktorého základom je nové Bentley Continetal GTC V8, teda otvorený variant tradičného britského počinu.
Ako býva zvykom, úpravca nenechal kameň na kameni, vo finále však upravené Bentley nevyzerá až tak, nazvime to extravagantne, ako by sa dalo na pomery Mansory čakať.
Majestátny kabriolet dostal kompletne nový, značne mohutnejší bodykit výrobený výhradne z karbónových vlákien. Povrchová úprava sa nesie v tmavom matnom vyhotovení v jemne zelenom odtieni Chome Oxite Green. Predný nárazník dostal masívnejšie otvory na prívod vzduchu, dodatočné LED denné svietenie, otvory na prednej kapote, členitejšie blatníky, prahy a napokon aj zadný nárazník s väším difúzorom či dodatočný spojler.
Na zelený akcent nadväzuje nielen zelený podklad v čelných, full-LED svetlometoch, zelené detaily v čiernych 22" diskoch, ale najmä celý interiér. Ten sa totiž nesie v celo-koženom vyhotovení so špecifickým prešívaním a v zhodnom odtieni Chome Oxite Green.
Úprav sa nevyhla ani samotná technika pod kapotou, ktorú, ako naznačuje samotný názov, tvorí štandardne 4-litrový agregát dopovaný twin-scroll turbodúchadlami a výkonom 404 kW / 550 koní 770 N.m.
Mansory však výkon navyšuje na úroveň až 470 kW / 640 koní, zatiaľ čo krútiaci moment má hodnotu až 890 Nm. Za zmenami stojí premapovaná riadiaca jednotka, väčšie turbodúchadlá, pridané chladiče či upravené sanie a výfukové potrubie. O sprevodovanie sa naďalej stará 8-stupňová automatická prevodovka, ktorá prenáša silu na obe nápravy. Upravené Bentley Continental GTC V8 dokáže vystreliť na stovku za 3,8 sekundy, maximálna rýchlosť je pritom 330 km/h.