1. februára 2020, 15:35
Čas čítania 2:32

Recenzia: Adam Sandler predvádza v Uncut Gems herecký galakoncert. Geniálny film ti svojou energiou a tempom nedá vydýchnuť

FILMY A SERIÁLY FILMY 2020 UNCUT GEMS

Uncut Gems dorazilo 31. januára na Netflix. Ako sa nám film páčil?

Netflix musel A24 zaplatiť poriadne mastnú sumu, aby získal celosvetové práva na distribúciu Uncut Gems. Ich najnovší triler chválili najskôr recenzenti a neskôr aj diváci v USA. Okrem kvality filmu sa ospevoval aj výkon Adama Sandlera, no pri oscarových nomináciách sa na snímku pozabudlo. Dnes už môžeme povedať, že to bol zo strany Akadémie malý hriech.

Režírovali bratia Safdieovci, ktorí pred vyše 2 rokmi priniesli do kín Good Time. Podobne ladený, zbesilý krimi triler zaujal množstvo divákov a opäť upriamil pozornosť na Roberta Pattinsona. Safdie duo pri žánri ostalo aj naďalej a natočili explozívne Uncut Gems. V ňom stretávame Howarda (Adam Sandler), majiteľa zlatníctva a priekupníka so šperkami.

Zdroj: A24/Netflix

Momentálne sa mu v živote až tak nedarí, keďže dlží peniaze na každú stranu, operuje s fejkami a začína sa mu v živote objavovať aj násilie. Všetko sa má zmeniť, keď mu má z Afriky prísť vzácny drahokam. Howie však zariskuje s peniazmi, s ktorými by už mohol splatiť svoj dlh, čo sa nepáči mnohým ľuďom. Začína sa hra s časom, s ochotou ľudí dôverovať mu a vsadiť si na jeho odvážne a nepravdepodobné stávky.

0/10