Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
18. decembra 2019, 16:18
Čas čítania 0:00
Jakub Paulík

Televízia nechcela vysielať reklamu s bozkávajúcimi sa nevestami. Po kritike zmenila názor

NEWS LGBT+
Uložiť Uložené

Hallmark sa nakoniec za svoje pôvodné rozhodnutie ospravedlnil.

Televízna stanica Hallmark mala v rámci svojho programu vysielať svadobné reklamy, v ktorých sa okrem heterosexuálnych párov objavili aj páry rovnakého pohlavia. Tieto reklamné spoty najprv odmietla. 

Vlna negatívnych reakcií a potenciálny bojkot od divákov ju však nakoniec priviedol k zmene postoja, píše CNN. Pôvodné rozhodnutie Hallmarku označil CEO Mike Perry za nevhodné a nad celou situáciou vyjadril patričnú ľútosť. Spôsobenie prípadnej ujmy bolo podľa jeho vyjadrenia neúmyselné.

Hallmark sa taktiež prisľúbil k spolupráci s organizáciou GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) k tomu, aby dokázal lepšie reprezentovať LGBTQ komunitu, do ktorej sa radia aj mnohí jeho diváci.

Svadobná agentúra Zola, ktorá vytvorila spomínané televízne reklamy, sa sťažovala, že Hallmark upútavky s heterosexuálnymi pármi schválil, no spoty s homosexuálnymi partnermi dostali spočiatku červenú. K tejto voľbe mal Hallmark dospieť po kampani konzervatívneho hnutia One Million Moms bojujúceho za odstránenie spomínaných reklám s homosexuálmi.

Nenápadným spôsobom sa k celej veci vyjadril aj streamovací gigant Netflix

Domov
Zdieľať
Diskusia