Hallmark sa nakoniec za svoje pôvodné rozhodnutie ospravedlnil.
Televízna stanica Hallmark mala v rámci svojho programu vysielať svadobné reklamy, v ktorých sa okrem heterosexuálnych párov objavili aj páry rovnakého pohlavia. Tieto reklamné spoty najprv odmietla.
Vlna negatívnych reakcií a potenciálny bojkot od divákov ju však nakoniec priviedol k zmene postoja, píše CNN. Pôvodné rozhodnutie Hallmarku označil CEO Mike Perry za nevhodné a nad celou situáciou vyjadril patričnú ľútosť. Spôsobenie prípadnej ujmy bolo podľa jeho vyjadrenia neúmyselné.
Hallmark sa taktiež prisľúbil k spolupráci s organizáciou GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) k tomu, aby dokázal lepšie reprezentovať LGBTQ komunitu, do ktorej sa radia aj mnohí jeho diváci.
Svadobná agentúra Zola, ktorá vytvorila spomínané televízne reklamy, sa sťažovala, že Hallmark upútavky s heterosexuálnymi pármi schválil, no spoty s homosexuálnymi partnermi dostali spočiatku červenú. K tejto voľbe mal Hallmark dospieť po kampani konzervatívneho hnutia One Million Moms bojujúceho za odstránenie spomínaných reklám s homosexuálmi.
Nenápadným spôsobom sa k celej veci vyjadril aj streamovací gigant Netflix
Titles Featuring Lesbians Joyfully Existing And Also It’s Christmas Can We Just Let People Love Who They Love
— Netflix US (@netflix) December 15, 2019
Let It Snow
Merry Happy Whatever pic.twitter.com/LTwnHogkoJ