Výkon vzrástol na okrúhlych 600 koní. Mild-hybrid ale dokáže vypnúť až polovcu valcov alebo motor zhasnúť úplne.
Audi RS6 Avant sa teší mimoriadnej obľube, keďže spája vlastnosti komfortného kombíku pre rozvoz detí do školy s vlastnosťami superšportu. A popri tom poriadne dobre vyzerá.
Štvrtá generácia sa oficiálne ukázala presne mesiac pred domácim autosalónom vo Frankfurte. S bežnou A6-tkou má ale spoločné len predné dvere, kufor a strechu. Ostatné časti kapoty museli ustúpiť ostro rezanému bodykitu pripomínajúcemu neviditeľné stíhačky a svetlám z Audi A7.
O pohon sa naďalej stará 4-litrový osemvalec prepĺňaný dvomi turbami, no v novinke je vyhnaný až na 441 kW (rovných 600 koní) a okrúhlych 800 Nm. Samozrejme, cez systém Quatrro poháňa všetky štyri kolesá a pri takýchto mamutích parametroch nemôže byť pochýb o tom, že to zvládne výhradne cez dvojspojkový 8-stupňový automat Tiptronic.
Po aktivácii launch-control na stovku vyštartuje za 3,6 sekundy a zastaví sa až na elektronicky obmedzených 250 km/h.
V zákrutách má najostrejšie kombi podržať posielanie krútiaceho momentu na jednotlivé kolesá a adaptívny vzduchový podvozok s prepínateľnými režimami Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency a Individual. Po vzore BMW a M-kových modelov ale na volant pribudne aj tlačidlo RS MODE, slúžiace ako rýchla skratka k vlastným nastaveniam pod názvom RS1 a RS2. To pre prípad, že by vodič potreboval náhle zmeniť charakteristiku auta a upraviť kontrolu stabilizačného systému.
V bežných situáciách by však RS6 Avant mohol byť aj relatívne úsporný. Dokáže totiž vypnúť polovicu valcov a keďže pôjde už v štandarde o tzv. mild-hybrid, pri kľudnej jazde a uvoľnení plynu v rozmedzí 55 až 160 km/h motor zhasne úplne.