Sebavedomie však dotvára nielen agresívny predný nárazník, ale aj až 22" disky s opäť veľmi výrazným dizajnom. Novinka s rázvorom náprav 2,77 metra a celkovou dĺžkou 4,59 metra púta pozornosť aj zadnými partiami, kde nájdeme navzájom prepracované LED-kové svetla s pútavou grafikou.
Keďže ide o elektrický automobil, nová koncepcia zabezpečuje priestranný interiér. Samozrejme, dominuje mu hneď niekoľko obrazoviek, ktoré sú už akousi neodmysliteľnou súčasťou súčasných audín. Dodať však musíme, že i keď Audi tvrdí, že do väčšinovej miery sa zoznamujeme so sériovou podobou, vystavený kúsok v Palexpe označuje ako koncept. Najmä v kokpite tak možno badať viacero futuristických prvkov, ktoré sa do série určite neprederú.

Na záver prejdime k samotnému pohonu. Aj v tomto prípade sa o pohon stará hneď dvojica elektromotorov, ich výkon však nie je identický. Predné kolesá poháňa elektromotor s výkonom 75 kW / 102 koní a 150 Nm, zatiaľ čo výhradne zadnú nápravu poháňa elektromotor o sile 150 kW / 204 koní a 310 Nm. Celkový výkon sústavy je 225 kW / 306 koní, čo je mimochodom identický údaj akým disponuje spomínaný koncernový Vision iV.
Dokonca aj kapacita akumulátorov, ktoré sú umiestnené v podlahe je takmer rovnaká. Zatiaľ čo koncept od Škody má batérie o kapacite 83 kWh, tu Audi uvádza "len" 82 kWh. Podľa metodiky WLTP má e-tronová Q4-ka na jedno nabitie absolvovať 450 kilometrov. Zaujímavosťou je, že Škoda, v prípade štúdie Vision iV informuje o rovnej 500-ke.

Ak na dobíjanie 510-kilogramových akumulátorov použije vodič nabíjaciu stanicu s výkonom 125 kW, na 80 % sa dokážu nabiť za približne 30 minút. Silnou stránkou Q4-ky majú byť najmä športovejšie vlastnosti, či už ide o nastavenie podvozka alebo správanie na ceste ako také. Hmotnosť je totiž medzi nápravami rozložená v pomere 50:50. Sériovej verzie by sme sa mali dočkať na prelome rokov, otázkou však ostáva, či sa dočkáme aj inej, ako elektrickej verzie.
Viaceré špionážne fotky už niekoľko týždňov zachytávajú zamaskované SUV-čla od Audi, ktoré by presne korešpondovali s rozmermi a tvarmi konceptu Q4 e-tron, testované exempláre však poháňa konvenčný motor. Ostatne, Audi už dlhšie avizuje príchod štýlovejšej Q3-ky, či teda príde osobitne ako klasická Q4-ka a napokon aj elektrická sa dozvieme v nasledujúcich mesiacoch. Platforma MEB by však mala byť určená len pre čisto elektrické modely.