
Traffic Manager - dohliadni na plánovanie, realizáciu, analýzu a reportovanie kampaní a obsahu pre našich fresh klientov
Traffic manager je dôležité koliesko vo fungovaní našej organizácie, ktoré nám momentálne chýba. Budeš to ty?

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Prečo hľadáme traffic managera?
Máme veľa kampaní od širokého portfólia klientov. Všetko treba zrealizovať, dohliadnuť na to, nech dostaneme adekvátne podklady, prebehne uverejnenie v dohodnutom čase a forme. Bannery, natívne články, videá, sponzoring videí, videoreklama, influenceri. Traffic manager je spojenie obchodného oddelenia, produkčného oddelenia a klientov.
Čo u nás nájdeš?
- V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
- Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
- Máme kancelárie, dostaneš svoj stôl, zariadenie (alebo môžeš využívať svoje, všetko máme v oblakoch), telefón.
- Z času na čas si môžeš vybrať sneakers podľa vlastného gusta u partnerov, máme lístky na filmové predpremiéry, na rôzne zaujímavé, ale aj zvláštne akcie, festivaly po Slovensku, Česku, Európe.
- Flexibilný pracovný čas a home office po dohode, značnú voľnosť pri dosahovaní výsledkov.
- Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
- Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.
Koho hľadáme?
- Si cieľavedomá, vytrvalá a osoba orientovaná na výsledky.
- Dokážeš si udržať chladnú hlavu aj v napätej situácii. Vieš byť milý (alebo aspoň ostať kľudný) aj pri extrémne nepríjemnej a odutej predavačke v nákupnom centre po dlhom dni.
- Chceš sa učiť a neustále ísť vpred, vyššie a vieš, že je stále čo zlepšovať. Učíš sa zo svojich chýb, ale aj úspechov.
- Nebojíš sa zdvihnúť telefón a vysvetliť klientovi, v akej forme má dodať podklady na kampaň za 100 000 EUR.
- Máš rád poriadok a všetko máš pekne zorganizované. O všetkom, čo sa ťa týka, musíš mať prehľad a mať skategorizované a spísané. K tomu ti pomôžu nástroje, ktoré ti poskytneme, ale stále sú to len neefektívne prostriedky, ak ich nebudeš využívať.
- Veľké excel tabuľky, ich príprava, formátovanie a nastavovanie alebo podobné záležitosti ti nerobia problém.
- Angličtina. Nemáš problém prečítať a pochopiť anglický text, prípadne audio.
- Môžeš byť bez praxe, čerstvo z vysokej školy. Ideálne zamerania: matfyz, informatika, alebo základy dostaneš aj na zameraní marketing, manažment, ekonomika.
Náplň práce:
1. Pomáhať plánovať kampane s obchodným oddelením. Riešiť tematické prekrývanie a konflikty rôznych klientov v obsahu na webe. Sledovať voľný priestor či už vo videoreklame, natívnej reklame, bannerových plochách.
2. Kontrolovať podklady a plány jednotlivých kampaní. V prípade ak niečo chýba, skontaktuješ sa s klientom a získaš ďaľšie podklady, ak to vyžaduje daný formát, alebo produkčný tím.
3. Dozerať na realizáciu kampaní u produkčného tímu. Budeš mať všetko zorganizované a prehľadné, odkomunikuješ si s produkciou, ako má video vyzerať, článok čo má spĺňať, kedy to má byť uverejnené.
4. Po realizácii spíšeš a pozbieraš výsledky jednotlivých výstupov z bannerového systému, instagramu, nášho redakčného systému a iných analytických nástrojov.
5. Pripravíš prehľadný report pre obchodné zastúpenie a pre klienta. Pripravíš krátku analýzu, navrhneš zlepšenia do budúcnosti.
Miesto práce:
Bratislava, fulltime (nie je možné vykonávať popri štúdiu)
Plat:
Nástupný plat 800 € TPP, 1000 živnosť. Ak máš viac skúseností a bol by to pre teba dreamjob, napíš nám. Nemáme problém zaplatiť viac skúsenému a šikovnému človeku. Ak budeš makať, do roka tvoja odmena značne porastie.
Odkedy ťa potrebujeme:
ASAP
Čo máš spraviť a ako sa prihlásiť?
1. BIO
Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osobu, nie pracovné skúsenosti, ale povahu, cieľe, záujmy.
2. Pracovné skúsenosti
Povedz nám o svojich pracovných skúsenostiach, čo si vyštudoval a čo ťa baví, prečo to je relevantné pre nás?
3. Hobbies
Pod čo ťa baví sa kľudne rozpíš, alebo len uveď kľúčové slová. Čo robíš, ak nepracuješ.
4. Prečo ty a prečo u nás
Prečo chceš robiť sales práve na Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť jednak do obchodu v Refresheri, alebo celého Refresheru.
5. Kedy by si vedel nastúpiť.
Ak máš otázky, napíš ich do e-mailu, no a vyššie opísané body pošli spracované vo formáte .pdf na job@refresher.sk s predmetom #TRAFFIC. Kľudne ty-kaj, píš maximálne úprimne a otvorene, chill.
PS: Odpovieme uchádzačom, ktorí splnili všetky podmienky spomenuté v inzeráte.