Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
29. mája 2018 o 18:30
Čas čítania 0:00
Gabor Boros

Traffic Manager - dohliadni na plánovanie, realizáciu, analýzu a reportovanie kampaní a obsahu pre našich fresh klientov

REFRESHER JOB SK
Uložiť Uložené

Traffic manager je dôležité koliesko vo fungovaní našej organizácie, ktoré nám momentálne chýba. Budeš to ty?

Prečo hľadáme traffic managera?

Máme veľa kampaní od širokého portfólia klientov. Všetko treba zrealizovať, dohliadnuť na to, nech dostaneme adekvátne podklady, prebehne uverejnenie v dohodnutom čase a forme. Bannery, natívne články, videá, sponzoring videí, videoreklama, influenceri. Traffic manager je spojenie obchodného oddelenia, produkčného oddelenia a klientov.

Čo u nás nájdeš?

  • V pohode ľudí, uvoľnenú atmosféru.
  • Veľa komunikácie online a využívanie rôznych inovatívnych nástrojov.
  • Máme kancelárie, dostaneš svoj stôl, zariadenie (alebo môžeš využívať svoje, všetko máme v oblakoch), telefón.
  • Z času na čas si môžeš vybrať sneakers podľa vlastného gusta u partnerov, máme lístky na filmové predpremiéry, na rôzne zaujímavé, ale aj zvláštne akcie, festivaly po Slovensku, Česku, Európe.
  • Flexibilný pracovný čas a home office po dohode, značnú voľnosť pri dosahovaní výsledkov.
  • Priestor na rast, vyjadrenie názoru a vplyv na smerovanie projektov a samotnej firmy.
  • Kredit na knihy, semináre, workshopy, ktoré prispejú k tvojmu profesijnému a osobnostnému rastu.

Koho hľadáme?

  • Si cieľavedomá, vytrvalá a osoba orientovaná na výsledky.
  • Dokážeš si udržať chladnú hlavu aj v napätej situácii. Vieš byť milý (alebo aspoň ostať kľudný) aj pri extrémne nepríjemnej a odutej predavačke v nákupnom centre po dlhom dni.
  • Chceš sa učiť a neustále ísť vpred, vyššie a vieš, že je stále čo zlepšovať. Učíš sa zo svojich chýb, ale aj úspechov.
  • Nebojíš sa zdvihnúť telefón a vysvetliť klientovi, v akej forme má dodať podklady na kampaň za 100 000 EUR.
  • Máš rád poriadok a všetko máš pekne zorganizované. O všetkom, čo sa ťa týka, musíš mať prehľad a mať skategorizované a spísané. K tomu ti pomôžu nástroje, ktoré ti poskytneme, ale stále sú to len neefektívne prostriedky, ak ich nebudeš využívať. 
  • Veľké excel tabuľky, ich príprava, formátovanie a nastavovanie alebo podobné záležitosti ti nerobia problém.
  • Angličtina. Nemáš problém prečítať a pochopiť anglický text, prípadne audio.
  • Môžeš byť bez praxe, čerstvo z vysokej školy. Ideálne zamerania: matfyz, informatika, alebo základy dostaneš aj na zameraní marketing, manažment, ekonomika.

Náplň práce:

1. Pomáhať plánovať kampane s obchodným oddelením. Riešiť tematické prekrývanie a konflikty rôznych klientov v obsahu na webe. Sledovať voľný priestor či už vo videoreklame, natívnej reklame, bannerových plochách.

2. Kontrolovať podklady a plány jednotlivých kampaní. V prípade ak niečo chýba, skontaktuješ sa s klientom a získaš ďaľšie podklady, ak to vyžaduje daný formát, alebo produkčný tím.

3. Dozerať na realizáciu kampaní u produkčného tímu. Budeš mať všetko zorganizované a prehľadné, odkomunikuješ si s produkciou, ako má video vyzerať, článok čo má spĺňať, kedy to má byť uverejnené.

4. Po realizácii spíšeš a pozbieraš výsledky jednotlivých výstupov z bannerového systému, instagramu, nášho redakčného systému a iných analytických nástrojov.

5. Pripravíš prehľadný report pre obchodné zastúpenie a pre klienta. Pripravíš krátku analýzu, navrhneš zlepšenia do budúcnosti.

Miesto práce:

Bratislava, fulltime (nie je možné vykonávať popri štúdiu)

Plat:

Nástupný plat 800 € TPP, 1000 živnosť. Ak máš viac skúseností a bol by to pre teba dreamjob, napíš nám. Nemáme problém zaplatiť viac skúsenému a šikovnému človeku. Ak budeš makať, do roka tvoja odmena značne porastie.

Odkedy ťa potrebujeme:

ASAP

Čo máš spraviť a ako sa prihlásiť?

1. BIO
Daj nám krátke bio o sebe. Opíš sa ako osobu, nie pracovné skúsenosti, ale povahu, cieľe, záujmy.

2. Pracovné skúsenosti
Povedz nám o svojich pracovných skúsenostiach, čo si vyštudoval a čo ťa baví, prečo to je relevantné pre nás?

3. Hobbies
Pod čo ťa baví sa kľudne rozpíš, alebo len uveď kľúčové slová. Čo robíš, ak nepracuješ.

4. Prečo ty a prečo u nás
Prečo chceš robiť sales práve na Refresheri, čo sú tvoje silné stránky a čo vieš priniesť jednak do obchodu v Refresheri, alebo celého Refresheru.

5. Kedy by si vedel nastúpiť.

Ak máš otázky, napíš ich do e-mailu, no a vyššie opísané body pošli spracované vo formáte .pdf na [email protected] s predmetom #TRAFFIC. Kľudne ty-kaj, píš maximálne úprimne a otvorene, chill.

PS: Odpovieme uchádzačom, ktorí splnili všetky podmienky spomenuté v inzeráte. 

Domov
Zdieľať
Diskusia