Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
21. januára 2018, 22:58
Čas čítania 0:00
Matúš Majer

Keď sa reklamy nevydaria na sto percent. Niektoré značky v sebe skrývajú naozaj pozoruhodné slová

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Marketing treba vždy poriadne premyslieť.

Snáď v každý moment nášho života, okrem spánku, sme obklopení reklamami a niektoré z nich sú na nepredstaviteľne pokročilej úrovni marketingu. Snaha presvedčiť nás, aby sme si niečo kúpili, býva často veľmi podceňovaná, pritom niektoré reklamy sú úžasne prepracované. Na mnohých z nich pracovali desiatky ľudí v reklamných agentúrach, no existuje aj kategória reklám, ktorá až tak veľmi sofistikovaná nie je.

Také si ľudia zvyčajne robia doma sami na kolene a ide o všetko od polepov na autách až po podomácky vyrábané plagáty. Pri podobných a málo úspešných pokusoch však môže vzniknúť obrovské množstvo skvelých momentov. Na nich sa samozrejme pousmeje predovšetkým náhodný okoloidúci a autor svoju chybu skôr oľutuje. Mohlo sa napríklad stať, že si neuvedomil, ako jeho veľdielo vyzerá z určitých uhlov, čo nakoniec vyústi v spektakulárne trapasy, na ktorých sa následne smeje obrovské množstvo ľudí na internete. Presne tak, ako je tomu i v tomto prípade.

Domov
Zdieľať
Diskusia