Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
20. januára 2018 o 11:56
Čas čítania 0:00
Radka T.

Natáčanie každodenného života z nich dokáže spraviť milionárov. Sympatická rodinka patrí medzi najobľúbenejších vlogerov na svete

ZAUJÍMAVOSTI DETI
Uložiť Uložené

Podľa úspešnej vlogerskej rodiny je dôležité byť úprimným a nezapredať sa svojmu posolstvu.

Natáčať sa na videá je momentálne síce populárnym trendom, no nie každý by čakal, že mu podľahne aj rodina s malými deťmi. Jonathan Joly a jeho žena Anna pritom začali videá zo svojho života nahrávať na YouTube ešte v roku 2009, netrvalo dlho a podarilo sa im vybudovať jeden z najpopulárnejších kanálov s názvom  SACCONEJOLYs.

Írsky pár žijúci v Británii má na YouTube 1,8 milióna odberateľov a ľudí zabáva i dojíma situáciami zo svojho života. Keďže sa manželia natáčajú pravidelne a dlhodobo, ľudí zaujíma, ako sa ich životy vyvíjajú. Pár má tri deti a šesť domácich miláčikov. Na ostatných tak pôsobia autenticky. Sympatická rodinka s deťmi a psami sa preto stala presne tým, čo chce väčšina ľudí vidieť. 

Jonathan sa aktuálne rozhodol prezradiť, čo je vlastne potrebné na dosiahnutie takéhoto úspechu. Podľa neho je dôležitá napríklad realistická spolupráca. „Musíte hovoriť s ľuďmi na vašej úrovni, potom všetci rastiete spolu,“ vysvetlila hlava rodiny. Dalo by sa preto povedať, že v začiatkoch netreba mať „veľké oči“, ale pracovať na sebe a úspechu postupne. „Môžete byť vydesení, keď začínate,“ odkázal potenciálnym youtuberom.

Odporúčané
Odborníci odhalia skryté problémy detského zraku. Štartuje 8. ročník programu „Zdravé oči už v škôlke“ Odborníci odhalia skryté problémy detského zraku. Štartuje 8. ročník programu „Zdravé oči už v škôlke“ 21. októbra 2024 o 16:00

Na druhej strane - netreba sa báť nastavovať si ciele, čo urobila aj jeho rodina. A to nielen z hľadiska vytúženého počtu odberateľov, ale i svojho obsahu. „Povedal som si - budem robiť videá o mojom živote každý deň, a to je presne to, čo som urobil a čo neustále robím,“ prizvukuje Jonathan, ktorý tak neodbočil zo svojho plánu.

K úspechu je okrem toho veľmi dôležitým atribútom aj úprimnosť a autentickosť. A hoci je podľa neho trendom byť dramatický, značka by mala byť dôsledná vo svojom vlastnom posolstve. Takáto taktika sa oplatila aj sympatickej rodinke, ktorú ľudia jednoducho zbožňujú, a to už niekoľko rokov. 

Jonathan dokonca opustil svoju prácu marketingového manažéra, keď zistil, že vlogovanie z rodiny môže urobiť boháčov. Hoci sa niekedy čuduje, čo sa ľuďom na ich životoch vlastne tak veľmi páči. „Väčšinu času je náš život veľmi nudný. Neprestáva ma prekvapovať, že nás ľudia chcú sledovať, napríklad, keď ideme s deťmi do parku. Ale oni to robia,“ opísal otec-youtuber.

Domov
Zdieľať
Diskusia