Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 2. 4. 2020 meniny má Zita

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Gastro - Prevádzky
2
Denisa Bodková
29. september 2017, 12:23
Čas čítania: 1:56

„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák."

ŠKODOVKA je koncept, ktorý má dať každému, kto prekročí prah dverí pocit, že sa ocitol napríklad v obývačke u starých rodičov.

Denisa Bodková
29. september 2017, 12:23
Čas čítania: 1:56
„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák."
Zdroj: ŠKODOVKA
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Podnikov v Bratislave je už naozaj ako maku. Či sa prechádzame po Hlavnom námestí, bočných uličkách alebo zamierime mimo centrum, odvšadiaľ na nás vyskakujú terasky alebo osvetlené reštaurácie, ktoré lákajú svojich zákazníkov. Tak, ako to už býva zvykom, aj v gastre existujú rôzne trendy, ktorých sa snažia prevádzky pridržiavať, aby nevyšli z módy. Je však raritou, aby sa podnik naschvál vymykal trendu a doslova sa vrátil späť do minulosti. Kaviareň ŠKODOVKA, nachádzajúca sa na Medenej ulici v Bratislave nás oslovila vďaka svojmu originálnemu konceptu, ktorým sa líši od väčšiny gastro prevádzok. Zachováva si svoj imidž, a to je viac ako sympatické. Porozprávali sme sa s jedným so spolumajiteľov a okrem špeciálneho menu v podobe tresky a ruského vajca nám prezradil aj príbeh, ktorý sa za ŠKODOVKOU skrýva.

 

Ak by ste mali opísať 3 slovami kaviareň ŠKODOVKA, aké by to boli slová? 

Jedinečné, československé, retro.

 

Kto stojí za projektom?

Projekt sme rozbiehali traja kamaráti, partneri. Dnes sa ŠKODOVKE venujeme dvaja, ja a  bratranec Július. Primárnym zámerom bolo naše nadšenie predstaviť unikátny priestor pre priateľov a všetkých, ktorí sa budú v našej „obývačke“ cítiť ako doma. Škodovka je jednoznačne hobby, a tým určite aj ostane.

 

„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák. 

Prečo ŠKODOVKA? Kde vznikol nápad a aká myšlienka bola za ním?

Náš príbeh sa začal spontánne, ale o to koncepnejšie. Keďže centrum Bratislavy začalo v posledných rokoch nekontrolovane chŕliť rôzne špecifické komerčné priestory na trávenie voľného času, radi sme postupne skúšali dostupné možnosti a častokrát ich po čase opätovne navštevovali. Úroveň servisu v mnohých z nich kolísala, a zariadenie postupne vykazovalo známky značného opotrebovania. Až bolo pre nás úplne bežné povedať si: “Nabudúce už pôjdeme radšej inam.” Jedného dňa nám život naservíroval nečakane zaujímavú rovnicu - Sme traja chalani, kamaráti, máme radi kávu, autá sú pre nás hobby. Vytvorme miesto, kde to bude ako doma, a zároveň obsiahne všetky tieto prvky. Tak a potom sme sa rozhodli pustiť sa do vôd pre nás podnikateľsky neprebádaných.

 

Na akú cieľovú skupinu sa predovšetkým sústredíte?

ŠKODOVKA je tu pre všetkých. Našou víziou je byť každodennou oázou pokoja uprostred rušného života, či pre milovníkov kávy alebo tých, čo hľadajú niečo neštandartné a zároveň klasické. S odstupom času však môžem povedať, že tretina našich pravidelných hostí je práve generácia našich rodičov, čiže ľudia s vekom 50+. Oni sú tými najlojálnejšími zákazníkmi. Na jednej strane sú nároční na úroveň obsluhy, ale netradičné prostredie im dáva pocit harmónie a nostalgie, čo im dáva pocit istoty, že nie je potrebné hľadať ďalej. Lebo to, čo očakávajú nájdu práve u nás.

 

„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák.

 

Čo má ŠKODOVKA priniesť svojim zákazníkom? Napríklad starším ročníkom spomienku na mladosť a mladším ukázať, ako to vyzeralo kedysi?

ŠKODOVKA je koncept, ktorý má dať každému, kto prekročí prah dverí pocit, že sa ocitol napríklad v obývačke u starých rodičov. Čiže takmer ako doma. To je konštanta, ktorou rozhodne nesklameme. ŠKODOVKA v prvom rade nie je bežné retro. Je to československé retro. Zamerali sme sa na obdobie 70.-80. rokov československej éry a jednotlivé prvky konceptu, ktorým dominuje práve autíčko ŠKODA 100 spadajú výlučne do tohto obdobia. Celý názov znie ŠKODOVKA – Naštartovaná šálka kávy, a je to miesto, kde nájdete súlad kvalitnej kávy a kávových špecialít, zariadenia interiéru, jednoduchej a o to zaujímavejšej ponuky občerstvenia, či hudby práve z týchto zlatých čias Karla Gotta, Heleny Vondráčkovej, Karola Duchoňa a mnohých iných umelcov. Táto melódia atmosféry je umocnená výberom československej hudby 70.a 80. rokov minulého storočia.

 

„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák.

 

Vraj máte najlepšiu tresku v meste. Ponúkate aj iné vychytávky, ktoré by mohli zákazníka prilákať práve kvôli vašej odlišnosti od klasických kaviarní?

Dali sme si záležať na voľbe tej najvyššej kvality od známeho slovenského výrobcu a naši zákazníci to aj patrične oceňujú.

 

Čím ste ešte originálni, napríklad v menu alebo vo vašich službách?

Odlíšiť sa a zaujať. Touto cestou sme sa rozhodli vybrať pri zostavovaní našej ponuky. Čo sa  odlíšenia týka, je koncept samotný, ktorý je ladený do 70.-80.rokov československej minulosti. Káva je síce nosný pilier, treska a ruské vajce sú rýchle jedlá, ktoré sa stretávajú s veľkou obľubou dodnes. Dokonca aj tí, ktorí si v sobotu ráno radi prídu vychutnať tresku a čapované pivo ako „vyprošťovák“ po prežúrovanej noci. V maloobchodnej časti je možné nájsť okrem kvalitnej kávy a príslušenstva aj kvalitnú slovenskú čokoládu.

 

„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák.

 

Ako ste zariaďovali interiér? Zo starých nábytkov od prarodičov? 

So zariaďovaním nám dosť intenzívne pomáhal kamarát architekt Peter. Celý priestor bol do detailu rozplánovaný a následne zaplnený najvhodnejšími prvkami, ktoré v danom momente boli na trhu dostupné. Najväčším prekvapením bolo zistenie, že zachovalé kúsky bolo možné zháňať takmer len u našich českých susedov.

 

Vedenie podniku v centre mesta nie je jednoduché. Máte pocit, že o vás ľudia dostatočne vedia? Máte web stránku, Facebook alebo Instagram? 

Marketing sme zo začiatku trocha podceňovali, ale veľmi rýchlo sme sa mu začali cielene venovať. A hneď prvé pokusy začali prinášať svoje ovocie. Práve táto skutočnosť nás utvrdila v tom, aké je dôležité je venovať sa jednotlivým prvkom marketingu. Tieto postupne vnášame do každodenného fungovania s jasným cieľom. Keďže o detaily by sme sa prirodzene delili nie veľmi s nadšením, spomeniem len Facebook. Je to naozaj fenomenálny komunikačný kanál, ktorý ponúka veľa možností ako zaujať.

 

„Ľudia k nám chodia po prežúrovanej noci, aby si vychutnali klasickú tresku a čapované pivo ako vyprošťovák.

 

Ako vidíte budúcnosť ŠKODOVKY?

Na začiatku bola jasná vízia, ktorú v skutočnosti napĺňame. Chceli sme mať miesto pre našich priateľov a hostí, ktorí sa u nás budú cítiť ako doma. No dnes, keď už vieme o realite, ako sa nám podarilo inšpirovať našich konkurentov, rozhodne nezaspíme a plánujeme pokračovať v podnikaní v širšom meradle. Naše plány sú ambiciózne, a intenzívne pracujeme na ich realizácii.

 

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
126
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.