Fast fashion dómy z nákupného centra neprestávajú s kopírovaním.
Originalitu zo Zary sme ti prezradili iba nedávno a rovnako iba pred pár dňami sa odohrával veľkolepý festival Coachella. O tom, ako sa na otvorenie sezóny vystrojili celebrity sme ti zrekapitulovali takisto, ale práve ku festivalu sa viaže každoročná kolekcia Hennes & Mauritz, ktorá nesie tradičný názov "H&M Loves Coachella". A v tej pánskej sa nachádza veľmi nepodarený kúsok.
Tričko je v predaji na oficiálnej stránke za 12,99 €
H&M sa celkom jednoznačne inšpirovalo, ba dokonca až úplne okopírovalo Kanyeho merchandise tričiek a mikín ku jeho šnúre koncertov s albumom The Life of Pablo a ku pop-up obchodom po celom svete. Tie sa tešili obrovskej obľube verejnosti a vidieť si ich mohol viackrát ako by to malo byť prípustné. Nápis na prsiach a na chrbte rovnakým gotickým písmom nebude pravdepodobne iba zhoda náhod.
Verdikt si urči sám, avšak mi rozhodne neuznávame dizajnérsku neoriginalitu spočívajúcu v nehanebnom prepožičiavaní cudzích nápadov. Keď už sa totiž živíš tvorivou činnosťou, mal by si prinášať niečo nové a kreativita by mala prameníť niekde inde ako v najvyhajpovanejších trendoch.