Fast fashion dómy z nákupného centra neprestávajú s kopírovaním.
Originalitu zo Zary sme ti prezradili iba nedávno a rovnako iba pred pár dňami sa odohrával veľkolepý festival Coachella. O tom, ako sa na otvorenie sezóny vystrojili celebrity sme ti zrekapitulovali takisto, ale práve ku festivalu sa viaže každoročná kolekcia Hennes & Mauritz, ktorá nesie tradičný názov "H&M Loves Coachella". A v tej pánskej sa nachádza veľmi nepodarený kúsok.
Tričko je v predaji na oficiálnej stránke za 12,99 €
![H&M v najnovšej kolekcii pre Coachellu ťaží z úspechu Kanyeho merchu Pablo](http://lp2.hm.com/hmprod?set=source[/model/2017/E00%200495336%20001%2022%202875.jpg],type[STILLLIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/main])
![H&M v najnovšej kolekcii pre Coachellu ťaží z úspechu Kanyeho merchu Pablo](http://lp2.hm.com/hmprod?set=source[/model/2017/E00%200495336%20001%2022%202876.jpg],type[STILLLIFE_BACK]&hmver=1&call=url[file:/product/main])
![H&M v najnovšej kolekcii pre Coachellu ťaží z úspechu Kanyeho merchu Pablo](http://lp2.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2017/8MZ_0050_012R.jpg],width[3840],height[4489],y[-1],type[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/main])
H&M sa celkom jednoznačne inšpirovalo, ba dokonca až úplne okopírovalo Kanyeho merchandise tričiek a mikín ku jeho šnúre koncertov s albumom The Life of Pablo a ku pop-up obchodom po celom svete. Tie sa tešili obrovskej obľube verejnosti a vidieť si ich mohol viackrát ako by to malo byť prípustné. Nápis na prsiach a na chrbte rovnakým gotickým písmom nebude pravdepodobne iba zhoda náhod.
![H&M v najnovšej kolekcii pre Coachellu ťaží z úspechu Kanyeho merchu Pablo](http://www.joerperez.com/wordpress/wp-content/uploads/2016/02/ifeel_likepablo_tshirt_red-1024x491.jpg)
![H&M v najnovšej kolekcii pre Coachellu ťaží z úspechu Kanyeho merchu Pablo](https://hypebeast.imgix.net/http%3A%2F%2Fhypebeast.com%2Fimage%2F2016%2F08%2Flife-of-pablo-pop-up-berlin-1.jpg?fit=max&ixlib=php-1.1.0&q=90&w=1024&s=e9eb47756330dac41c1e5417c3003de1)
Verdikt si urči sám, avšak mi rozhodne neuznávame dizajnérsku neoriginalitu spočívajúcu v nehanebnom prepožičiavaní cudzích nápadov. Keď už sa totiž živíš tvorivou činnosťou, mal by si prinášať niečo nové a kreativita by mala prameníť niekde inde ako v najvyhajpovanejších trendoch.