Auto všetkých áut sa podrobilo rýchlostnej skúške v akcelerácii.
Bugatti Chiron nie je asi absolútne potrebné predstavovať, nakoľko nielenže už nejde o žiadnu horúcu novinku, ale hlavne vďaka svojim fascinujúcim schopnostiam túto pýchu automobilového priemyslu pozná azda každý. Stretnúť tento počin na bežných cestách je stále prakticky nemožné, nehovoriac o tom, že za jeho volant si obyčajný smrteľník v živote nesadne. O to väčšiu senzáciu tak predstavuje video, ktoré je podstatou tohto článku. V ňom sa nástupca Veyronu predvádza v plnej sile a to doslova. DriveTribe na svojom YouTube totiž zverejnil krátky záznam z jazdy, kde sme svedkami famózneho zrýchlenia 1500-koňového Bugatti. Presnejšie povedané na videu môžeme vidieť niečo, čo sme doteraz nikde predtým nevideli - akceleráciu nového Chirona z 0-350 km/h. V sklonku prvých sekúnd je jasne vidieť, aký obrovský ťah dokáže 16-valcový motor vyvinúť, navyše preniesť tento potenciál na cestu je prakticky nemožné. Dôkazom toho je prvotná trakcia, keďže ako samotný tachometer naznačuje, prvých niekoľko metrov došlo k výraznému pretočeniu kolies a teda vystreleniu ručičky tachometra.
Aj napriek tomu ale dokázal Chiron pokoriť stovku za približne 3 sekundy, ešte viac dychberúca je ale skutočnosť, že 200 km/h sa na tachometri objavilo po 7 sekundách, zatiaľ čo 300 km/h len za 14 sekúnd! Následne sa priložené stopky stratili, no nie je ťažké odmerať, že na rýchlosti 350 km/h bol Chiron za neuveriteľných 20 sekúnd. Navyše, pod videom autori tvrdia, že toto neboli ešte vôbec tie najlepšie údaje, je teda zrejmé, že všetky závisí nielen od meracej techniky ale aj podmienok ako takých. Pripomeňme, že Chiron poháňa obrovská 8-litrová W16-ka so štvoricou turbodúchadiel, ktoré agregát preplňujú v dvoch stupňoch. Technické parametre hovoria teda jasnou rečou - 1103 kW / 1500 koní a 1600 N.m v spektre od 2000 - 6000 otáčok za minútu. Motor známy z Veyronu dostal nové vstrekovanie, medzichladiče, karbónové sanie, väčšie turbá, novo-vyvinuté výfukové potrubie či až šesticu katalizátorov. O prenos sily na všetky štyri kolesá sa stará sedemstupňová dvojspojková prevodovka. Automobilka pritom uvádza, že akceleráciu z 0-100 km/h zvládne ich nové želiezko v ohni za menej ako 2,5 sekundy, na dvestovke je za menej ako 6,5 sekundy, no a cez tristovku sa prehupne len za necelých 13,6 sekundy. Prvé video tohto druhu síce tieto hodnoty úplne nenaplnilo, je ale len otázkou času, kedy tak urobí niekto iný. Mimochodom, maximálna rýchlosť je obmedzená na 420 km/h.