Roni Collin sa rozhodol svoje Audi S6 kompletne prerobiť do podoby, ako by vyzerala RS6-ka, keby existovala vo verzii sedan.
To, že Audi pristúpilo na skutočnosť, že v súčasnej generácii azda najikonickejšieho športového kombi na svete neponúkne i jeho druhú, "základnú" karosársku verziu, je už nejaký ten rok zrejmé. Reč je nepochybne o "rodinnom superšporte" RS6 Avant, ktorý sa v poslednom vydaní zaobišiel bez verzie sedan, ktorá bola k dispozícii v prípade predchodcu. Automobilka tento fakt odargumentovala v tom zmysle, že o karosársky variant sedan nebol až taký záujem, navyše, medzičasom sa do portfólia značky začlenil model RS7 Sportback a Audi prehlásilo, že mu nechce konkurovať modelom RS6 sedan. Toľko teda na tému, prečo sa toto športové náčinie ponúka len v, dovolím si napísať, menej pochopiteľnom kabáte. Z času na čas sa však objaví niekto, komu sa RS6-ka naozaj páči, no odrádza ho ju mať v karosérii kombi (nehovoriac o tom, že i keď RS6 a RS7 vyzerájú na pohľad technicky identické, vývoj RS6-ky prebiehal osobitne a výsledkom je vozidlo s lepšími nastaveniami a schopnosťami).
Jeden z takýchto príkladov je aj Fín Roni Collin, ktorý sa rozhodol svoje Audi S6 kompletne prerobiť do podoby, ako by vyzerala RS6-ka, keby existovala vo verzii sedan. Samozrejme, pokusov "prepaketovat" A/S6-ku na RS6 je nespočetne veľa, drvivá väčšina z nich však vo finále stroskotá na tom, že i keď na oko pôsobia upravené exempláre zhodne s originálom, na niekoľko centimetrový nárast do šírky v prípade blatníkov v porovnaní s klasickými verziami dotyční zabudnú alebo sa na neho v lepšom prípade dobrovoľne vykašlú. To sa nedá povedať o tomto kúsku, ktorý dostal kompletný rozšírený bodykit z pravého RS, čo môžeme vidieť na fotke s dverami z kombíka, z ktorých bola prevzatá časť napájajúca sa na vystupujúce blatníky. Exteriér bol napokon zabalený do veľmi špecifického laku Mocha Latte, ktorý je síce veľmi raritný, pre modely RS od Audi však býva neraz charakteristický. Tento kúsok navyše viaceré médiá označujú za jediné Audi RS6 sedan generácie C7 na svete, alebo aj ako jedno-kusovú záležitosť, čiže 1 of 1 model. Či tomu je tak i v skutočnosti nevedno, pravdou ale je, že tento exemplár obletel celý svet ako prvý. Na záver len dodám, že pod kapotou sa nachádza osemvalcový agregát 4.0 TFSI, ktorého úpravy navýšili maximálny výkon zo 420 koní na úroveň 580 koní, čím dokonca o 20 koní prevýšil silu originálneho modelu RS6. Úpravami prešla aj prevodovka a výfukové potrubie, ktoré sa po novom pýši plaketami značky Milltek, čiže sa dá predpokladať, že zvukovo bude na tom táto špecialitka rovnako ešte o čosi lepšia.