Showroom Audi Forum Neckarsulm opäť hlási zaujímavý exemplár vo vydarenej konfigurácii.
Audi A7 Sportback, teda už niekoľko rokov stará odpoveď na úspech konkurenčného CLS-ka, sa pomerne nedávno dočkalo decentného faceliftu, ktorý priniesol na pohľad len malé kozmetické zmeny. Radikálne zmeny boli (asi) zbytočné, keďže i po tých približne piatich rokov pôsobenia na trhu ide z môjho pohľadu o jednoznačne najkrajšie a najatraktívnejšie vozidlo so štyrmi kruhmi, a to sa nemusíme baviť ani o vrcholnej verzii RS7. Práve o nej ale tento článok je, nakoľko v domácom, nemeckom showroome Audi Forum Neckarsulm sa posledné obdobie objavujú viaceré oku lahodiace audinky v netypickejších, no o to zaujímavejších konfiguráciách - po nedávno vystavenej novučičkej R8-čke v žltom kabáte či RS6 Avant v odtieni Mokka Latte tu máme teraz práve štýlovú RS7-čku oháknutú do výrazného laku Apple Green Metallic.
Jabĺčkový metalický lak s jemným náznakom perleťového efektu ingolstadtskú beštiu výrazne oživí, koniec koncov, iste mi dáte za pravdu, že v dnešnej dobe krásu vozidla buduje jeho konkrétna špecifikácia a v prípade nemeckých prémiových automobiliek to platí hneď niekoľkonásobne. Samozrejme, modely RS sa pokaziť asi nedajú, i napriek tomu sú exempláre, ktoré vyzerajú horšie a ktoré lepšie. To, do ktorej skupiny patrí konkrétne tento kus nechám na vás, ja doplním už len pár dodatočných položiek vo výbave. Samotný lak, ktorý sa na pohľad podobá odtieňu Verde Ithaca z talianskych býkov, v bežnej ponuke pochopiteľne nenájdete, keďže je možné ho objednať len cez Audi Exclusive program, pričom automobilka si za neho vypýta 2750 €. Exteriér následne trefne dopĺňa balík čiernych detailov, vrátane masky, všetkých ozdobných líšt, spätných zrkadiel a v neposlednom rade difúzora. O obutie sa starajú 21'' lesklé čierno-strieborné päť-lúčové disky z ľahkých zliatin, ktoré sú zabalené do pneumatík o rozmeroch 275/30. Za zmienku stojí voliteľný športový výfukový systém za rovnú tisícku. V interiéri nájdeme čiernu kožu s kontrastným prešívaním korešpondujúcim zovňajšku a všade prítomnú Alcantaru, respektíve karbón. Pod kapotou sa zmeny neudiali, opäť si tam hlasno pradie osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 412 kW / 560 koní a hlavne krutákom rovných 700 N.m.