Decentné korekcie vzhľadu či prítomných materiálov zavítajú do ponuky v rámci modelového roku 2017.
Zatiaľ čo v prípade automobilky Tesla sa momentálne všetka pozornosť sústredí na len nedávno predstavený Model 3 a s ním súvisiace čísla "predobjednávok", kompetentní z radov značky medzičasom pilne pracovali aj na facelifte starého-známeho Modelu S. Ten uzrel svetlo sveta v uplynulých minútach, no a ako sa čakalo, po stránke dizajnu sa veľké zmeny neodohrali. Prakticky jediné postrehnuteľné odlišnosti exteriéru evidujeme v prednej časti, kde si miesto našli novo-tvarované svetlomety v štýle väčšieho Modelu X. Ich vnútro štandardne tvorí 14 osobitných adaptívnych LED-diódových častí, ktoré vzhľadom na svetelné podmienky plne automaticky upravujú svetelný lúč. Okrem toho dizajnéri zapracovali na prednom nárazníku, ktorého súčasťou nie je už ani optický náznak prednej masky, ako tomu bolo doteraz, ale prakticky prázdna plocha s decentnými krivkami po stranách. Aj Tesla tak zjavne pristupuje na značnú unifikáciu svojho modelového portfólia, čoho dôkazom je práve po novom oveľa citeľnejšia príbuznosť s X-kom i 3-kou.
Medzi exteriérové novinky by sa mali zaradiť aj nové kamery integrované do spätných zrkadiel, čím dôjde k vylepšeniu jazdy počas autonómneho režimu. Do ponuky by sa mali s najväčšou pravdepodobnosťou začleniť aj nové odtiene laku či dizajny kolies. V rámci modernizácie, teda príchodu Modelu S modelového roku 2017, dôjde k vylepšeniu nabíjacej sústavy, čím príde k decentnému skráteniu nabíjania. V interiéri pribudne nová dvojica dekórov, a to konkrétne Figured Ash Wood Decor a Dark Ash Wood Decor. Viac sa zatiaľ nedozvedáme, a to ani v prípade techniky súvisiacej s pohonom, okolo ktorej sa posledné dni pomerne špekuluje. Dôvodom je úplne nová verzia P100D, ktorá by sa údajne s faceliftom mala začleniť do ponuky, žiaľ, zatiaľ sa tak nestalo, a je otázne, či a kedy by sa tak stať malo. Ako naznačuje označenie, malo by ísť o verziu so zvýšenou kapacitou batérií na úroveň 100 kWh, čím by došlo aj k zlepšeniu jazdnej dynamiky, o ktorú by sa starala opäť dvojica poháňaných náprav, a teda elektromotorov. Špekulácie o novom super-sedane, respektíve super-liftbacku s akceleráciou na stovku len za približne 2,5 sekundy sa doteraz nenaplnili, nechajme sa teda prekvapiť čo ukáže čas, článok budeme v prípade nových skutočností aktualizovať.