Z nemeckého showroomu v Neckarsulme vystrkuje rožky opäť raz nádherne nakonfigurované Audi.
Audi Forum Neckarsulm v Nemecku je už nejaký ten piatok dobre známym showroomom ingolstadtskej automobilky, ktorý poznajú aj ďaleko za jeho bránami. Samozrejme, môžu za to prítomné vozidlá so štyrmi kruhmi v maske (kto by to bol povedal), no v tomto prípade však zväčša nejde o hocijaké, všedné kúsky. Vystavované exempláre totiž zastupujú predovšetkým vrcholné verzie jednotlivých modelov, navyše v raritných a zároveň mimoriadne zaujímavých konfiguráciách. Tieto exkluzivitky so železnou pravidelnosťou obmieňajú, a tak sme stále svedkami neutíchajúcej pastvy pre oči, ktorá zhmotňuje prakticky to najlepšie, čo Audi produkuje. Odstupom času sme sa tak mohli pokochať na novučičkej R8-čke, jablkovo-zelenej RS7-čke či luxusnej A8-čke v odtieni Magnolia. Najnovšie spoznávame ďalší nemenej atraktívne nakonfigurovaný model, a to jeden z najobľúbenejších a najikonickejších modelov prémiovej automobilky zo štítkami RS.
Tamojší veľkolepý showroom po novom skrášľuje Audi RS6 Avant v netypickom žlto-zlatom laku, ktorý značka tituluje ako Austin Gelb. Teda, tí z vás, ktorí majú ako-taký prehľad vedia, že tento názov sa spája predovšetkým s obdobným odtieňom, ktorý preslávil novú M4-ku, kde sa teší veľkej obľube. To však nemení nič na tom, že špičkový model strednej triedy z Mníchova nie je jediným modelom, ktorému tak sekne, a dôkazom toho je práve tento rodinný kombík. V spojení s čiernymi detailmi (lišty nárazníka, predná maska, spätné zrkadlá, orámovanie okien či zadný difúzor) vyzerá naozaj atraktívne a zároveň vďaka pozmenenej, po novom o čosi prísnejšej grafike svetiel v rámci nedávneho faceliftu, aj značne agresívne. V neposlednom rade k celkovému pôvabu prispievajú aj tradičné 21"disky vo svetlom vyhotovení. Zabudnúť pritom nemôžeme ani na interiér, kde dominuje béžová koža, ktorej sekunduje čierna s kontrastným prešívaním, ale aj množstvo karbónových lísť v rámci vnútorných dekórov. Samozrejme, pod kapotou nepradie nič iné ako osemvalec 4.0 TFSI s výkonom 412 kW / 560 koní a krútiacim momentom rovných 700 N.m, ktorý však technici pre náročnejších vedia medzičasom v rámci verzie Performance vylepšiť až na úroveň 445 kW / 605 koní a 750 N.m.
Pre viac fresh informácií zo sveta štyroch kolies sleduj AUTO.refresher.