Väčšina zo známych streetwearových brandov sa v poslednej dobe uberá trendom minimalizmu a takmer každá značka tak má v ponuke jednoduché čierno-biele veci s
Väčšina zo známych streetwearových brandov sa v poslednej dobe uberá trendom minimalizmu a takmer každá značka tak má v ponuke jednoduché čierno-biele veci s veľkými nápismi. Na rozdiel od konkurencie sa však rozhodol adidas Originals trocha oživiť tento mŕtvy trend a v najnovšej dámskej capsule kolekcii Typo Monogram tak všetkým ukazuje, ako sa to má v dnešnej dobe správne robiť. Na všetkých kúskoch z ponuky tak môžeme vidieť čierne a biele nápisy adidas v jednoduchom fonte, ktoré sa striedajú s japonskými znakmi, ktoré v preklade hláskujú adidas. Kolekcia pozostáva zo sukní, tričiek, teplákov, boyfriend mikín a ďalších typických kúskov od adidas, ktorým medzi doplnkami sekundujú aj batohy aj flat running šiltovka. V predaji hľadaj kolekciu celosvetovo už 1. októbra a samozrejme aj na adidas.sk.