Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Tento článok je PR správa spoločnosti KFC.
dnes 22. novembra 2024 o 12:00
Čas čítania 1:13
Sponzorovaný obsah

KFC vyzýva mužov k návšteve urológa a pridáva im omáčku zdarma. Pridalo sa k hnutiu Movember

GASTRO KFC ZDRAVIE
Uložiť Uložené

Táto akcia platí vo všetkých reštauráciách KFC na Slovensku.

Máš fúzy? Tak príď do KFC. Tento svetoznámy predajca rýchleho občerstvenia totiž podporil globálnu kampaň Movember. Všetci muži s fúzmi, ktorí navštívia ktorúkoľvek reštauráciu KFC na Slovensku, budú upozornení na potrebu absolvovania preventívnej prehliadky u urológa. K svojej objednávke zároveň dostanú omáčku navyše.

KFC realizuje túto osvetovú kampaň, ktorej súčasťou je aj spomínaný benefit pre všetkých mužov s fúzmi, od piatka 22. 11. 2024 do nedele 24. 11. 2024 vo všetkých KFC reštauráciách na Slovensku.

„Spoločnosť KFC je celosvetová značka a to nesie so sebou veľkú mieru zodpovednosti. Preto sa nevyhýbame ani citlivým témam, medzi ktoré nepochybne patrí aj zvyšovanie povedomia o rakovine prostaty, rakovine semenníkov a celkovom duševnom zdraví mužov. Preto sme sa tento rok pridali k podpore globálnej kampane známej ako Movember. Tá sa totiž za ostatné roky stala symbolom boja za zdravie mužov,“ vysvetlila head of marketing a supply chain pre KFC Rakúsko & Slovensko zo spoločnosti Queensway, Agnieszka Imsirovic.

kfc
Zdroj: kfc

Spoločnosť sa rozhodla na túto vážnu tému upozorniť celkom netradične. Okrem informačného materiálu o potrebe preventívnych prehliadok u urológa dostanú muži s fúzmi k svojej objednávke aj omáčku navyše.

„Symbolom Movembra sú totiž fúzy. Fúzatí muži však majú problém s tým, že sa im na nich zachytávajú zvyšky omáčky. Preto sme sa rozhodli dať všetkým našim mužským zákazníkom s fúzmi k ich objednávke jednu omáčku navyše. Objektívne jej totiž potrebujú viac,“ vtipne zdôvodnil Jozef Hipp, brand manager pre KFC Rakúsko & Slovensko zo spoločnosti Queensway.

kfc
Zdroj: kfc

Podpora „Movembra“ ako mesiaca povedomia o rakovine prostaty nie je jedinou iniciatívou, ku ktorej sa táto svetoznáma spoločnosť pridala. V novembri už podporila napríklad aj symbolický deň upozorňujúci na platovú diskrimináciu žien, tzv. Equal Pay Day (Deň rovnosti v odmeňovaní). Pri tejto príležitosti zmenila na jeden deň svoje logo, ktoré používa už 80 rokov. Špeciálne upravené logo obsahovalo ženskú tvár, ktorá vychádzala z čŕt známej postavy KFC – Colonela Sandersa.

Domov
Zdieľať
Diskusia