Festivalové obdobie už síce skončilo, ale vždy sa nájde špeciálna príležitosť či párty, na ktorej môžeš pozdvihnúť svoj look.
Ľudia na sociálnych sieťach si vo veľkom lepia trblietavé „pehy“. Tento nový beauty trend sa stal ešte virálnejším po tom, čo sa Taylor Swift ocitla na zápase jej priateľa Travisa Kelcea vyzdobená trbliatkami na lícach.
Trblietavé pehy od značky Fazit sa stali na TikToku ikonickým lookom, ktorý nesmie chýbať v tvojom párty outfite. Fanúšikovia sú posadnutí náplasťami za 16 eur od malej kozmetickej značky.
@kaylaleekane Save this for your next festival or concert! ✨🪩🫶 @joy 🧚🏼♀️ Freckles from @Fazit - sweat proof & waterproof. Can last up to 3 days! you can get them at @Urban Outfitters - linked in bio! Or on their website 🫶 #sparklefreckles #festivalmakeuplook #festivalready #portolafestival ♬ original sound - Kayla Kane
Okrem vlny pozitívnych recenzií zakladateľku tejto malej firmy Aliet Buttelman veľmi potešilo, keď zistila, že jej nápad ocenila aj americká ikona. Na svojom TikToku zdieľala video, ako ju to dojalo.
@aliettbutts POV youre a small business female founder and @Taylor Swift is wearing your brand @Fazit glitter freckles Im DYING #fazit #fazitbeauty #founder #taylorswift #chiefs #traviskelce ♬ original sound - Aliett
Zakladateľka pre WWD uviedla, že „za posledných 12 hodín sa predaj a návštevnosť webu zvýšili o viac ako 1 000 percent. Urban Outfitters včera vypredal a teraz sa na nás obracajú všetci maloobchodníci.“
O niekoľko hodín neskôr však čísla ešte viac vyskočili smerom nahor a pre TMZ uviedla, že predaj stúpol o 2 500 % a že jej tím „pracuje nepretržite, aby udržal krok s dopytom“. Zdá sa tak, že vplyv Taylor Swift presahuje inšpirovanie mladých žien a dostáva sa aj do oblasti malých biznisov a podnikania.