Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
28. augusta 2024 o 18:37
Čas čítania 0:19
Petra Nižnanská

Profi kreatívec reaguje na ikonické, jedinečné ale aj zakázané reklamy. Túto reklamu by najradšej vynechal

Uložiť Uložené
Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatnéhoMám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Pridaj sa do klubu REFRESHER+

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Či má lepšiu reklamu Cola alebo Pepsi.
  • Aká reklama je neprávom zakázaná.
  • Ktorú kampaň Jakub nemusí.
  • Aká svetová agentúra tvorí absolútne originálne spoty.
Sledovať video
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Sledovať video
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 166131 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Odomknúť cez SMS
Tento článok
Poslať sms Ako to funguje?
Všetky články na mesiac
🤩 Len 1,50€ navyše
POSLAŤ SMS Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.: Pizza v Oggi ZDARMA , Burger v Roxore ZDARMA alebo Poukázka v hodnotě 800 korun na nákup v 4camping
Zobraziť všetky (9)

Do štúdia sme si zavolali Jakuba, ktorý stojí za viacerými známymi kampaňami. Ako hodnotí prácu svojich kolegov?

Pokračujeme v sérii videí, kde profesionáli hodnotia a reagujú na zaujímavé videá z ich brandže. Tentokrát naše štúdio navštívil Jakub Straka, ktorý pracuje ako kreatívny stratég.

Pripravili sme si preňho výber starších ikonických spotov a nedávnych zaujímavých marketingových počinov. Jakub sa nebál vyjadriť skutočné emócie, preto sme sa dozvedeli, akú reklamu by najradšej preskočil a ktoré kampane ho nebavili. Zároveň nám poskytol zaujímavé informácie z pozadia produkcií.

Nevyhli sme sa ani zahraničným značkám, ktoré sú známe svojimi pôsobivými reklamami. Čo na ne hovoríš ty?

Domov
Zdieľať
Diskusia