Dominiku na sociálne siete priviedla náhoda. Ako sama hovorí, spočiatku vôbec netušila, čo tento biznis zahŕňa. So svojím upratovacím profilom si však za pár mesiacov v Anglicku vybudovala silnú značku, s ktorou chcú spolupracovať desiatky firiem.
„Ja si myslím, že som zaujala autentickosťou. Okrem toho, že ukazujem lacné alternatívy, som ako ostatné mamičky, bežná žena v teplákoch, s ktorou sa vedia stotožniť,“ prezradila Slovenka Dominika, ktorá sa do Anglicka presťahovala pred siedmimi rokmi.
Sociálnym sieťam sa začala venovať úplne náhodne, keď ju k tomu pred takmer tromi rokmi inšpirovala jej neter. Teraz má na Tiktoku a Instagrame viac ako milión followerov a jeden z najúspešnejších profilov zameraný na upratovanie a organizáciu domova.
„Zažila som napríklad aj to, že som sa na akcii predstavila ako Dominika a hneď sa ma začali pýtať, koľko miliónov followerov mám. Mne sa zdá čudné, že čísla sú občas dôležitejšie ako osoba, ale možno sa tak na pracovných stretnutiach máme baviť a ja to vnímam nesprávne,“ hovorí Dominika.
Skromne dodáva, že nevyhľadáva slávu a vyhýba sa aj vyostreným konfliktom, ktoré tento svet vytvára. Pre Dominikinu autenticitu si jej tipy a triky obľúbili státisíce ľudí, medzi nimi aj mnohé známe tváre. V rozhovore pre Refresher prezradila, aké boli jej začiatky, čo ju na práci influencerky prekvapilo, a priblížila aj svoje ambície do budúcnosti.
Ak chceš čítať viac rozhovorov s úspešnými Slovákmi, pridaj sa do klubu Refresher+ a získaj prístup ku všetkým článkom na našom webe.
Na Instagrame máš 1,1 milióna followerov, na Tiktoku ešte o čosi viac. Ako si sa k nim dopracovala, čo bolo zlomovým bodom v budovaní tvojich sociálnych sietí, ktorý ťa vystrelil na vrchol?
Predtým než som začala tvoriť, nemala som žiadne sociálne siete. Bola som nerd, ktorý ich nevyhľadával. Až sa ma raz moja neter opýtala, či mám Tiktok, Instagram alebo Snapchat. Chcela som byť moderná teta (smiech), a tak som jej pred necelými tromi rokmi dovolila, nech mi ich posťahuje.
Začala som skrolovať Tiktokom a zisťovať, čo to vlastne je. Narazila som na video Američanky, ktorá umýva umývadlo. Tento príspevok mal veľmi veľa videní a povedala som si, že veď toto viem urobiť aj ja, a z recesie som nakrútila podobné video, ktoré malo hneď niekoľko tisíc videní. Po natočení približne ďalších desiatich videí som získala prvých 10-tisíc followerov. Prekvapilo ma, aké jednoduché bolo získať prvých fanúšikov, a rozhodla som sa byť viac aktívna.
Môžeš povedať, že ťa teraz živí výlučne tvorba kontentu na internete?
Áno, je to moja práca.
Ako dlho trvalo, kým si si vybudovala tento biznis a získala prvé spolupráce?
Do troch mesiacov som mala na Tiktoku 100-tisíc followerov. Instagram som si založila až neskôr, keď mi už ľudia z okolia radili, že je načase pôsobiť aj tam.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Ako vníma svet influencerov.
- Čím si získala priazeň milióna fanúšikov.
- Ako sa dozvedela, že ju sleduje Rihannina mama.
- Akú sumu peňazí si môže vypýtať za jeden príspevok.
- Na ktoré štyri lacné produkty do domácnosti Dominika nedá dopustiť a vyčistí s nimi úplne všetko.