Má 5-litrový osemvalec, ktorého výkon navýšili o 125 koní.
Pokiaľ ide o značku Land Rover, renomovaný úpravca Mansory sa zväčša sústreďuje len na jej varianty Range Rover. Tentoraz však upravili off-road modelu Defender a ukazujú, že ikonický model nemusí patriť len do terénu. Dôkazom je vyhotovenie Black Edition, ktoré vznikne v limitovanom počte 10 exemplárov, ako základ poslúžila najkratšia karosárska verzia 90.
Ikonický off-road v novodobej podobe tak prešiel kompletnou úpravou, ktorá počíta nielen s novými, značne širšími a agresívnejšími nárazníkmi, ale aj s dodatočnými panelmi karosérie, ktoré ju citeľne rozširujú. Zmenila sa aj maska, nová je kapota, strešné rampy s dodatočnými LED svetlami či iné kryty spätných zrkadiel, prahy alebo dvojdielne strešné krídlo.
Všetky spomínané prvky sú výlučne z uhlíkových vlákien, ktoré navyše vďaka priehľadnému lakovaniu prezrádzajú svoju štruktúru. Exteriér dopĺňajú štyri rozmerné koncovky výfuku či 24" disky FD.15, ktoré obúvajú pneumatiky 295/30 R24 a svojím dizajnom pripomínajú niektoré disky od značky Rolls-Royce.
Modely značky Rolls-Royce pripomína aj interiér. Podľa ich vzoru Mansory integrovalo do stropu ledkové svetlá imitujúce hviezdnu oblohu Starlight. Kokpit navyše prešiel kompletným prečalúnením, pribudli karbónové dekóry a výrazné kontrastné oranžové detaily. V neposlednom rade vnútri evidujeme firemné hliníkové pedále, koberčeky, nástupné prahy či početne zastúpené logá, ktoré sú vyšité aj na bezpečnostných pásoch.
Mansory si na úpravy zvolilo najvýkonnejšiu verziu dostupnú pre modely Defender. O pohon sa tak stará 5-litrový osemvalec, ktorý štandardne disponuje výkonom 386 kW/525 koní a 625 Nm. Nebol by to však nemecký tuner, keby sa s danými číslami uskromnil, preto po úprave Defender Black Edition servíruje výkon až 650 koní a krútiaci moment 870 Nm. Vyladený Defender tak dokáže akcelerovať z 0 na 100 km/h len za 4,7 sekundy, čo je o takmer sekundu rýchlejšie než v štandarde. Maximálna rýchlosť sa následne posunula z 240 na 250 km/h.