Všetky modely vrátane interiérových doplnkov budú v predaji 9. novembra vo vybraných obchodoch H&M a online.
Spoločnosť H&M odhalila návrhy z tohtoročnej dizajnérskej kolekcie so značkou Rabanne.
Jednotlivé návrhy z kolekcie spájajú bezstarostnú oslavu života sedemdesiatych rokov, optimistický futurizmus odevnej značky Rabanne a nádych romantiky s vintage štýlom, čím vyjadruje modernú víziu luxusnej módy, radosti a sebavedomia. Zároveň ide o poctu španielskemu zakladateľovi Franciscovi Rabanedovi Cuervovi, ktorý bol známy ako Paco Rabanne. Ten zomrel vo februári 2023.
Paco Rabanne sa preslávil v období šesťdesiatych rokov, keď jeho kovové kreácie v štýle vesmírnej éry dominovali na tanečných parketoch po celom svete.
Kolekcie Rabanne sú aj po viac ako dvadsiatich rokoch od Cuervovho odchodu do dôchodku verné jeho retro-futuristickej estetike, pričom medzi verných zákazníkov značky patria hviezdy ako Dua Lipa, Kim Kardashian, Gigi Hadid a ďalšie.
Spoluautorom dizajnérskej kolekcie pre H&M je dlhoročný kreatívny riaditeľ módneho domu Rabanne Julien Dossena, ktorý navrhol jednotlivé siluety s cieľom umožniť nositeľovi cítiť sa úplne slobodne a oslavovať hedonistického ducha, ktorý slúžil ako inšpirácia počas celého tvorivého procesu. Dossena pre Vogue povedal, že chcel uplatniť queer zmyselnosť, ktorá je veľmi dôležitá a je základom toho, čo robia v Rabanne. „V kolekcii je odvážna extravagancia, ktorú je dôležité prijať,“ dodal.
Medzi produktmi nájdeš široký výber jedinečných a exkluzívnych odevov pre mužov aj pre ženy, spomedzi ktorých vyzdvihneme metalické súpravy v rôznych farebných schémach, polopriehľadné čierne šaty zdobené trblietkami, kožuchy v rôznych dĺžkach alebo nohavice v športovom štýle podľa vzoru streetwearových značiek. Okrem ready-to-wear modelov oblečenia a doplnkov sú do ponuky zaradené aj interiérové dekorácie vrátane váz, vankúšov alebo sviečok.
Pozri si fotografie z dizajnérskej kolekcie H&M x Rabanne. Všetky modely budú v predaji 9. novembra vo vybraných obchodoch švédskej odevnej spoločnosti a online. Ceny zatiaľ nie sú známe. Predpokladáme, že by malo ísť o cenovo dostupné luxusné produkty. Z prvých náhľadov sme nadšení.
H&M je švédska odevná spoločnosť, ktorú založil Erling Persson v roku 1947. Značka je známa vďaka cenovo dostupným a módnym produktom, pričom má viac ako 1 300 obchodov v 29 krajinách. V roku 2022 predstavoval globálny prevádzkový zisk H&M Group približne 6,4 miliardy eur, čo znamenalo výrazný pokles oproti predchádzajúcemu roku.